Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå fått sett Polar-episoden i nesten ekte HD. For en episode, den var morsom fra første stund. Tenkte når jeg så Hamster og Clarkson i begynnelsen - hvor er May? Er han ikke med? Noe som ville vært synd. Så når Jeremy sa "and I'am stuck with him" (James altså) så kom det en liten latterkule, den første av mange. Har fått ny og større respekt for Hammond. Måten han takler snøhelvete på var imponerende for en som knapt har hatt ski på beina før, egentlig imponerene uansett hvordan du ser på det, men spesielt i Hammond sitt tilfelle. De er en enorm gjeng og jeg også imponert over Toyotaen. Hadde aldri trodd på forhånd at den skulle komme seg til Nordpolen.

 

 

TopGear, ambitious and fucking brilliant.

 

 

 

 

leif

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Fikk omsider sett 1203, og for en kongeepisode! Ingen lang og klein challenge, den de hadde var kompakt og relevant og ga rom for mer innhold til resten av episoden. Finland-turen var bra, blenderen herlig, og digg at gjesten er noen vi vet hvem er selv om det er Mark Wahlblargh. Nei, sånn burde det fortsette. Beste episoden på år og dag.

 

Lurer forresten på hva slags jakke Jeremy har på seg i neste episode.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Hehe, ja, genialt bra når May sitter på "shittern" og Clarkson begynner å kjøre. Akkurat som i bobil situasjonen i Amerika. Eller da Clarkson snørekjører etter Toyotaen :!:

"The Bumper Dumper" :D

 

Må si at Top Gear har sinnsykt bra produskjon. Den lastebil episoden var helt rått bra lagd, hvertfall når de drev å testa toppfart. :)

Lenke til kommentar
Tror jeg må se den i morgen. Etter 24 Redemption filmen :D

 

 

Si gjerne hva de gjør i denne episoden og sånt gutter. Sånn at jeg bare gleder meg enda mer ;)

Dette står på hjemmesiden deres i hvertfall:

 

Motoring news and views from the usual team. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are challenged to drive from the heart of Switzerland to the North Western coast of England on just one tank of fuel. As an incentive, the first one to arrive gets to turn on the Blackpool Illuminations.

 

Back at the track, James tackles his first ever power test in the amazing Pagani Zonda F Roadster and, after years of waiting, The Stig finally gets to set a lap time in the remarkable Bugatti Veyron.

 

Putta det i spoiler i tilfelle noen ikke vil vite det før de ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...