Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Vel, den har vært regnet som det helt siden det kom ut. Den var ment som en forspesial før sesong 10. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Tja. MyEpisodes har den som avslutning på sesong 9. Jeg følger dem. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Har nå fått sett Polar-episoden i nesten ekte HD. For en episode, den var morsom fra første stund. Tenkte når jeg så Hamster og Clarkson i begynnelsen - hvor er May? Er han ikke med? Noe som ville vært synd. Så når Jeremy sa "and I'am stuck with him" (James altså) så kom det en liten latterkule, den første av mange. Har fått ny og større respekt for Hammond. Måten han takler snøhelvete på var imponerende for en som knapt har hatt ski på beina før, egentlig imponerene uansett hvordan du ser på det, men spesielt i Hammond sitt tilfelle. De er en enorm gjeng og jeg også imponert over Toyotaen. Hadde aldri trodd på forhånd at den skulle komme seg til Nordpolen. TopGear, ambitious and fucking brilliant. leif Endret 20. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 De juksa jo littegranne da. De dro ikke til den geografiske nordpolen, men til den magnetiske nordpolen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 De juksa jo littegranne da. De dro ikke til den geografiske nordpolen, men til den magnetiske nordpolen. Fortsatt et respektabelt stykke nordover, og til stor respekt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 De juksa jo littegranne da. De dro ikke til den geografiske nordpolen, men til den magnetiske nordpolen. Forskjellen er vel ikke kjempe kjempe stor, er den? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Fortsatt et respektabelt stykke nordover, og til stor respekt. For all del. Jeg synes det var godt gjort uansett. Forskjellen er vel ikke kjempe kjempe stor, er den? Godt over 80 mil om ikke jeg tar feil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Så vidt jeg vet har rekordforsøk handlet om den magnetiske nordpolen før, i alle fall. Men jeg skal ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Fortsatt et respektabelt stykke nordover, og til stor respekt. For all del. Jeg synes det var godt gjort uansett. Forskjellen er vel ikke kjempe kjempe stor, er den? Godt over 80 mil om ikke jeg tar feil. Da tok vist jeg feil ja... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Fikk omsider sett 1203, og for en kongeepisode! Ingen lang og klein challenge, den de hadde var kompakt og relevant og ga rom for mer innhold til resten av episoden. Finland-turen var bra, blenderen herlig, og digg at gjesten er noen vi vet hvem er selv om det er Mark Wahlblargh. Nei, sånn burde det fortsette. Beste episoden på år og dag. Lurer forresten på hva slags jakke Jeremy har på seg i neste episode. Endret 21. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hahahha, ser polar episoden for 3. gang nå og ler like mye hver gang Fytti helvette å Clarckson kjører når han blir lei i "boulderfieldsa" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hehe, ja, genialt bra når May sitter på "shittern" og Clarkson begynner å kjøre. Akkurat som i bobil situasjonen i Amerika. Eller da Clarkson snørekjører etter Toyotaen :!: Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. november 2008 Rapporter Del Skrevet 22. november 2008 Hehe, ja, genialt bra når May sitter på "shittern" og Clarkson begynner å kjøre. Akkurat som i bobil situasjonen i Amerika. Eller da Clarkson snørekjører etter Toyotaen :!: "The Bumper Dumper" Må si at Top Gear har sinnsykt bra produskjon. Den lastebil episoden var helt rått bra lagd, hvertfall når de drev å testa toppfart. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vil ha en sånn lilla -og rosastripete genser som James May bruker hele tiden. Noen som vet hvor jeg får tak i det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Aner ikke, men nå er den seneste episoden ute så løp til de faste plassene folkens! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Aner ikke, men nå er den seneste episoden ute så løp til de faste plassene folkens! Sir, running at 397.3, SIR! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Tror jeg må se den i morgen. Etter 24 Redemption filmen Si gjerne hva de gjør i denne episoden og sånt gutter. Sånn at jeg bare gleder meg enda mer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 Tror jeg må se den i morgen. Etter 24 Redemption filmen Si gjerne hva de gjør i denne episoden og sånt gutter. Sånn at jeg bare gleder meg enda mer Dette står på hjemmesiden deres i hvertfall: Motoring news and views from the usual team. Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are challenged to drive from the heart of Switzerland to the North Western coast of England on just one tank of fuel. As an incentive, the first one to arrive gets to turn on the Blackpool Illuminations. Back at the track, James tackles his first ever power test in the amazing Pagani Zonda F Roadster and, after years of waiting, The Stig finally gets to set a lap time in the remarkable Bugatti Veyron. Putta det i spoiler i tilfelle noen ikke vil vite det før de ser det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 OMG! Lap time i Veyron!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! I WANT! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. november 2008 Rapporter Del Skrevet 23. november 2008 OMG! Lap time i Veyron!!! OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! I WANT! Dette blir den råeste episoden EVER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå