Onyx Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fornøyd med denne sesongen. Gutta var nostalgiske og melankolske da dem var i de nedlagte bilfabrikkene. Herlig entusiasme og innlevelse. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Norge? Det må være noe av det kjedeligste de kunne gjøre. Husker en gammel artikkel i autofilbladet hvor de tar en gammel lada til russland, ganske spesielt land. Kunne vært ett artig sted for cheap (soviet) car challenge Endret 10. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Tror det er under sesong 13. For øvrig er det en herlig episode. Jezza ler seg skakk da Nivaen han og May sitter i sier takk for seg. Elsker når Jezza får latterkramper. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Norge? Det må være noe av det kjedeligste de kunne gjøre. Husker en gammel artikkel i autofilbladet hvor de tar en gammel lada til russland, ganske spesielt land. Var det den artikkelen der de fikk bilen døpt av "Moskva-Marit"? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 http://www.nrk.no/kultur_og_underholdning/1.7243533 Skeptisk.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) http://www.nrk.no/kultur_og_underholdning/1.7243533 Skeptisk.... Oh Noes! Hvorfor i all verden kunne de ikke bare sende den britiske varianten ? Må de ødelegge alt det borte ? Jeg føyer meg inn i rekken med skeptikere.. Endret 11. august 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det blir ikke slik at den amerikanske versjonen kommer til å spise opp den britiske, de får ha det gøy med sine GMC-biler så kan vi kose oss med en ny sesong av britisk Top Gear. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tja... Alt kommer an paa hvilke programledere de vegler, noen som vet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Jay Leno Nevermind.. Så plutselig at det sto om han i artikkelen. Endret 11. august 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Tja... Alt kommer an paa hvilke programledere de vegler, noen som vet? Står i NRK artikkelen linket til. http://www.nrk.no/kultur_og_underholdning/1.7243533 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Imens kan vi kose oss med flere nye episoder av originalserien, røper hun. I oktober starter den 15. sesongen på NRK3, først introdusert av fire best-of-programmer som sendes fra midten av september. Dette er jo et stort fremskritt i mine øyne. At det kommer på norsk tv bare 3-4 måneder etter UK lover bra for fremtiden. Nå har ikke dette noe å si for meg har jo sett 15. sesongen. EDIT; men det kan jo hende det er enklere å få til i dette tilfellet fordi det er lillebror (NRK) som spør storebror (BBC). Endret 11. august 2010 av Bagh Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har sett trailer til TG USA og det virker morsomt! Klarer å bøye en cadillac under et challenge :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) link: http://jalopnik.com/5606884/top-gear-usa-the-first-trailer http://jalopnik.com/5610367/top-gear-usa-stars-talk-about-show-stunts-and-accidents Er enig med noen av de som kommenterer der: 1. Lots of relaxed buffoonery tempered with genuine interest in whatever they're doing. 2. Totally fearless and genuine criticism. If somethings sucks, say it sucks. Please don't talk to viewers like they're stupid Americans that know nothing about cars. Please don't over highlight American cars. Please don't cheese up the camaraderie, little tolerance for fake laughs. Endret 11. august 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er tvilende til TG usa siden det er nye verter. Men kanskje det blir brukbart. Ble egentlig ikke mindre tvilende etter å se traileren. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen som har sett noe av Top Gear Australia da? Veldig skeptisk, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har sett alle episodene av Top Gear Australia, og jeg syns ikke det var så forferdelig ille, men de kunne droppa "Top Gear" fra navnet, ettersom det kun eksisterer en Top Gear. Andre kjøper vel bare rettigheter til Top Gear-navnet for å kunne selge lettere. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Må si at traileren fra top gear usa eller hva enn det kalles, ikke ga noe mersmak. Kan selvfølgelig være det at jeg ikke har noe forhold til programlederne. Men det skal mye til for å slå kjemien i top gear. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Fikk litt følelsen av når jeg så dirty sanchez behind the scenes... Regisøren står og sier "le sånn latter som d er typisk deg, og du skal reagere med å gåpe bredt og se rett inn i kamera, og du skal se ut som du føler smerten hans... osv." TG(UK) er det mest humoristike og mest interessante programmet jeg ser på TV, og jeg syns at det blir litt dumt hvis jeg får avsmak av navnet pga. ett amerikansk program, med sannsyligvis amerikanske biler, og vulgære programledere uten stil, eller finesse. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Synes hyllesten til Ayrton Senna var veldig fin. Har lenge lett etter klipp ang. kjøringen hans, ettersom han kjørte lenge før min tid. Men har ikke fått sett noe av han inntil nå. Anbefaler deg å laste ned noen løp, og se litt mer enn bare hyllester Norge? Det må være noe av det kjedeligste de kunne gjøre. Vel, de har jo kjørt fra England til Norge før... og Richard Hammond ante ikke hva "5000 kroner" var, om det var nok til en bil, et hus, eller bare mat. Det eneste han visste var at James May ikke hadde 5000kr på sin konto. Også OL-spesialen. Det er sikkert mer artige ting de klarer å finne på i Norge Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) epsiode nr? har sett alt, men dette kan jeg ikke huske. edit: mente den du snakket om her : (Vel, de har jo kjørt fra England til Norge før... og Richard Hammond ante ikke hva "5000 kroner" var, om det var nok til en bil, et hus, eller bare mat. Det eneste han visste var at James May ikke hadde 5000kr på sin konto.) Endret 11. august 2010 av goggen92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå