-Léon- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Likte veldig godt sesongslutten. Helmax episode. Regner med at det ikke er vits å bruke spoiler på det jeg kommer til å si nu. S13E01 "The Stig" kjører Ferrari FXX, leste igår at bilen som blir kjørt faktis var Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Michael Schumacher egen bil. Var nyhet for meg hvertfall, viste ikke det Og at det er den eneste som er laget som er svart. Helt sinnsyk lyd FXX lager, hvertfall når han slipper gassen (regner med det er da den BÆSTE lyden bilen lager kommer) Noen som vet om det faktis stemmer at The Stig ERSkjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Michael Schumacher ? http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM Endret 2. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Det er godt kjent at The Stig ikke er en bestemt person, og hvertfall ikke Schumacher. Det har forresten blitt nevnt båden her i tråden og på programmet (Top Gear, altså) at det vat Schumachers egen FXX. Spoilere lages slik forresten: [spoiler] *aids* [/spoiler] Endret 2. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Heh ok. Ja, vet om spoiler taggen. Men tenkte å bare markere selve navnet men resultate var ikke helt som jeg ønskte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Man kan skjule tekst ved å skrive den i farge #F1F4F7... I CAN HAS HIDDEN CHEESEBURGAR? Det er hvertfall bakgrunnsfargen i noen stiler, og fargen er så lys at det burde funke i andre stiler også. EDIT: Funka ikke helt bra. Jeg kunne lagt inn et forslag i trackeren om en slik funksjon, men ingen bryr seg om trackeren. Endret 2. august 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 jeg bumper spørsmålet mitt, noen som vet hvilken episode jezza prater "tysk-engelsk" er? Your zervice iz in do, in 26 daze Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er under news-delen av programmet (mener jeg) i sesong 13, en av de første episodene. Tipper kanskje nr. 2 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Finfin episode, synd at det ikke er flere episoder denne sesongen. Må si at diskusjonen som gikk om "fisking" fra side 161 til side 163 i denne tråden var fantastisk underholdende å lese. Et must-see Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva het ferrarien de testet ut? Noe av det råeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Takk. Døde av ereksjon i de 10 minuttene Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Sliter Ferrari med kvalitetsproblemer? Er visst den andre 458 Italia som har tatt fyr. Hadde vært en perfekt avslutning for Clarkson dette. Endret 5. august 2010 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Har ikke fått sett hele episoden enda, men delen hvor clarkson er i bilen til James er bare priceless! :!: 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Sliter Ferrari med kvalitetsproblemer? Er visst den andre 458 Italia som har tatt fyr. Hadde vært en perfekt avslutning for Clarkson dette. Ville hatt den uansett om jeg så måtte dø i den. Fy faaaen for en bil! Endret 6. august 2010 av Onyx Siterer bilde. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har sittet å gledet meg til top gear i et par timer nå, før jeg kom på at sesongen er ferdig Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har sittet å gledet meg til top gear i et par timer nå, før jeg kom på at sesongen er ferdig Se eldre episoder på nytt! Så Bolivia-spesialen på nytt i går, fantastisk episode ;D Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Synes hyllesten til Ayrton Senna var veldig fin. Har lenge lett etter klipp ang. kjøringen hans, ettersom han kjørte lenge før min tid. Men har ikke fått sett noe av han inntil nå. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Satt her og tenkte for meg selv om hvor awesome det hadde vært om gutta hadde kjørt fra Nordkapp ned til Afrikas sørligste punkt i selvvalgt bil til maks 50000 Noen som vil maile BBC? Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Satt her og tenkte for meg selv om hvor awesome det hadde vært om gutta hadde kjørt fra Nordkapp ned til Afrikas sørligste punkt i selvvalgt bil til maks 50000 Noen som vil maile BBC? Hadde likt en Skandinavia, eller norge spesial, der du får se dem kjøre i snø, fjorder, daler, vidder osv Det er noen veier der jeg har tenkt at her skulle top gear vert med en ferrari 348 en DB7 og en zonda med rolig musikk og bilder fra helikopter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Norge? Det må være noe av det kjedeligste de kunne gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå