L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis du har rette fluen på det rette vannet så sier noe meg at du får storfisk også nå. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hører bukta er som å svømme i sirup og at det er "private resorts" der plyndringa går en smule kjappere. Dyre fiskelissenser a gitt. Også må man holde formen på topp hele tiden. Stressende. Også er de trege med å dele ut kvoter og lissenser noen ganger, alt for lite konkurranse der. Liker å fiske litt offentlig nå og da. Endret 1. august 2010 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nja, det rykker greit i snøret i kulpen jeg sitter ved. :!: 1 Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kan tro dere gleder meg nå! duggfrisk nyåpnet carlsberg på flaske, og godsnusen under leppa, da er det bare å sette på episoden så er livet på god vei mot nirvana Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ulempen med kulpen jeg fisker i er at man kaste ut mer enn man fisker. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ja, hva handler det om i dag egentlig? Ulempen med kulpen jeg fisker i er at man kaste ut mer enn man fisker. Kan være en ulempe.. Men det går som regel bra når man er tidlig ute. Endret 1. august 2010 av toro3 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dårlig med napp i alle kulpene jeg har prøvd.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dårlig med napp i alle kulpene jeg har prøvd.... Det er en kulp på andre siden av grensen. Den med sabeltann. Men der tror jeg det er bare vanlig fisk og ikke storfisk enda 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis du har rette fluen på det rette vannet så sier noe meg at du får storfisk også nå. Altså både Hyse og Dypvannsuer? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har fått napp, men slilter litt med å få den opp på land... Går litt sakte her=/ 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg sveiver så snella nesten ryker her! Men det er en lett fisk. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dro i land en makrell i bukta Lars prata om, men den ser ut til å ha utslett. Noen som har andre steder der man ikke trenger fiskekort å anbefale for greit laksefiske? 1 Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde ikke hjulpet med sterkere snøre heller... skulle ønske det var litt flere sportsfiskere som lot fisken gå ut igjen slik at andre fiskere kan få gleden av den.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg vet om ei elv som har en åpen prøveperiode, men vær kjapp! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dro i land en makrell i bukta Lars prata om, men den ser ut til å ha utslett. Noen som har andre steder der man ikke trenger fiskekort å anbefale for greit laksefiske? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på den uten å bryte reglene. Men et annet ord for strøm er torrent. Og å bite*8=?Så strøm+8bit=? 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 nei, dårlig med napp her Bare småfisk jo! (Ærlig talt dere, tror dere ikke at mod. skjønner hva vi snakker om?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hurra, nå har det endelig kommet rett type fisk i en privat innsjø! Hvorfor driver vi med kodespråk egentlig? Endret 1. august 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg ser en annen fisk i bukta som er på 699gram, var faktisk litt lettere å dra inn enn den på litt over en halvkilo... Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dro i land en makrell i bukta Lars prata om, men den ser ut til å ha utslett. Noen som har andre steder der man ikke trenger fiskekort å anbefale for greit laksefiske? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svare på den uten å bryte reglene. Men et annet ord for strøm er torrent. Og å bite*8=?Så strøm+8bit=? Rundt 1000 kilo steinBIT nå, men problemet er at jeg deler fangsten med flere andre i samme elv.. Tror jeg drar i land snøret og forsøker ved en annen elv, her! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå