Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Litt morsomt at det var 6 millioner seere da han kom med burkakommentaren og kun 7 stykker ringte inn og klagde. «Since last week's episode, we have been literally inundated with a letter» At noen kan ta Clarckson seriøst på det han sier viser bare hvor intolerante folk er. Det er ikke Clarkson som er intolerant for å spøke med noe slikt, det er de som er intolerante som ikke tåler en spøk. Hvorfor er det så usannsynlig at en muslimsk kvinne kan gå med g-streng under burkaen sin? Og hvorfor blir det ikke like mye oppstyr når man spøker med andre folkeslag, som f.eks. at alle skotter er nakne under kilten? Grow up liksom. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det ble diskutert her tidligere om det var 6 eller 7 episoder i denne sesongen, og desverre ser det ut til at det desverre bare blir 6 episoder Tatt fra Jeremy Clarckson sin Facebook side: Hello again, and welcome to the last of these wittering-on-about-what’s-in-the-show blogs for this run because, as you can probably guess, Sunday’s TopGear is the final show in this 15th series. Resten av hva han skriver i sin preview av neste episode får vi hive i en spoiler, så ikke åpne om du ikke vil vite hva som skal vises på søndag At the risk of sounding immodest, last week’s show was a bit of a humdinger and there’s no point pretending it was going to be easy to follow. But follow it we must and – with the modesty-o-meter now pinging off the minus end of the scale – I think we’ve done a rather good job. First off, I track test of the saucy new Ferrari 458 which begins with a small ticker tape parade and draws to a close with some shouting, having taken in several other Ferraris along the way including a 430 owned by a chap whose name you might recognise. After that we are together for an interesting challenge in which they attempt to prove to the world that old British sports cars are great and never deserved to be killed off by the hot hatchback. We do this by spending £5000 a piece on a lovely old roadster of some sort and then undertaking a road trip across Britain, taking in some of its finest sites along the way. There are some fantastically silly moments in this and some properly funny lines from the presenters – Hammond’s claiming that he’s ‘warm’ being my personal favourite – but this is also an item shot through with some fascinating facts and a gut tugging amount of poignancy. As if that wasn’t enough, we’ve got another Hollywood star in the Reasonably Priced Car as Jurassic Park legend Jeff Goldblum takes his turn in the Kia Capostrophedee. And that, my friends, will be that until TopGear returns at a point in the future that I’m not allowed to tell you about yet. Thanks for all your comments, good and bad, during the last few weeks. Come back on Sunday after the show to see a video exclusive in which the presenters reflect on the series past before Me and James get sidetracked discussing our surprising obsession with another BBC television programme. Endret 30. juli 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Noen som har forklaring på hvorfor de lager så få episoder i sesongene? Begynner å bli katastrofalt få synes jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Stram økonomi i BBC har vel vært nevnt som den største grunnen til at de kun lager 12 episoder pr. år. Top Gear er et dyrt program å lage. Synes grensa går nå ved 6 episoder hvert halvår, og skulle så gjerne sett flere. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er nok ikke grunnen. De haver inn med penger. 6 episoder for engelsk TV sesonger er helt normalt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Noen som vet om Jason Dawe har dukket opp i programmet siden han sluttet som programleder? Om ikke, kunne de jo invitert han inn som gjest en eller annen gang i fremtiden Endret 30. juli 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Er det normalt at de får færre og færre episoder for hvert år i england da? BBC tjener penger, men har nok like store økonomiske utfordringer som de fleste andre tv stasjoner om dagen. Det har da vært skrevet mangt om at Top Gear var nødt til å spare penger, så helt utenkelig at det skyldes økonomi er det nok ikke. Endret 30. juli 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ja den nye verdensrekorden til Bugatti kan bli litt vrien å slå nå gitt. Tror ikke Polly´n har råd til å leie VW sin testbane nei. Er det ikke noe sånt som 25.000 Euro i timen de skal ha ? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Rekorden er slått med en serieprodusert bil, det er jo det som er hele greia... At Polly kan slå den kan jo hende, men bilen hans er ikke serieprodusert. Det finnes jo biler som har gått langt raskere enn Bugattien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Rekorden er slått med en serieprodusert bil, det er jo det som er hele greia... At Polly kan slå den kan jo hende, men bilen hans er ikke serieprodusert. Det finnes jo biler som har gått langt raskere enn Bugattien Bugattien er vel strengt tatt ikke serieprodusert siden dette var en spesiallaget versjon kun for å slå rekorden ;=) Dessuten, greia er ikke serieproduserte biler, rekordene er for biler på skilt (Registrert for gatekjøring) uavhengig om de er serieprodusert eller ikke. Langt raskere finnes det ja, men ikke på skilter. Forsåvidt er vel Polly sin bil serieprodusert en gang på 80-tallet den også.. Grunnen til at jeg nevnte det var at han sa når han tok europarekord ifjor (Var det på det tyske "Top Gear" programmet Grip mon tro?) at bilen kunne fint snike seg over rekorden på tørt føre. Men den daværende var vel 412 km/h (tatt litt fra en skrantende hukommelse). 431 høres ikke mye mer ut, men det er noen drøye kilometer på toppen :=) Endret 30. juli 2010 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bugattien er vel strengt tatt ikke serieprodusert siden dette var en spesiallaget versjon kun for å slå rekorden ;=) Den er laget i 5 eksemplarer, derav serieprodusert. Dessuten, hvordan oversetter du "production car" til "bil på skilt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Fastest_production_car ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Dessuten, hvordan oversetter du "production car" til "bil på skilt"? http://en.wikipedia.org/wiki/Fastest_production_car ... «This is a progressive history of the world's fastest street-legal production car over the years (as opposed to concept cars or modified cars).» Indirekte vil det da bety "bil på skilt", selv om man ikke kan oversette det direkte slik Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Tror jeg heller ville sagt "Bil som KAN HA skilter" Ikke mange biler med skilt man finner på norske Street-Legal treff, ihvertfall... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Sånn ca når er det ferdig på tv? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nei, Top Gear sendes 1 1/2 time senere i dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Faen da. JEg håpa den var ute snart. Si fra når jeg kan fiske i bukta. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fuck! Jeg som skal opp kl 6 i morra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå