Sveern Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Tror det, i introen på første episoden er det hvertfall masse greier med at de kjører motorsykkler/mopeder i Asia, og de introduserer "Stigs communist cousin" Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Challenge i neste episode: Basel (Switzerland) to Blackpool (England) on one tank of fuel, Pagani Zonda F Roadster Vs. Bugatti Veyron. Trolig ikke like stor som den i Asia men høres fortsatt ganske bra ut. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Fett Challanger er alltid morro. Selv om de er veldig planlagt! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 NAHAI, er ikke planlagt! (Ikke ødelegg ilusjonen ) Hehe, så på Top Gear rett før jeg hadde oppkjøring idag, og det gjorde susen Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 hehe Gratulerer anyway! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Sist episode var morsom. Spesielt den biten med May og Hakkinen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Challenge i neste episode: Basel (Switzerland) to Blackpool (England) on one tank of fuel, Pagani Zonda F Roadster Vs. Bugatti Veyron. Trolig ikke like stor som den i Asia men høres fortsatt ganske bra ut. Gleder meg til å se Bugattien igjen. Fet bil altså. Har store forventinger til neste episode. Hehe, så på Top Gear rett før jeg hadde oppkjøring idag, og det gjorde susen Satt du å skrek "PAAOOWWA"? Endret 18. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet om det blir noen skikkelig challanger denne sesongen? Slik som f.eks. Afrika, forrige USA-tur og Nordpol-episoden...? De skal til Vietnam. Edit: Legge på spoilere. Er vel strengt tatt ikke nødvendig, siden det ikke avslører plot, bare tema, men like greit. Endret 18. november 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Hehe, så på Top Gear rett før jeg hadde oppkjøring idag, og det gjorde susen Satt du å skrek "PAAOOWWA"? Naaah, kom i fullt Stig utstyr, holdt helt kjeft og hørte på morsesignaler Edit: 666 innlegg Endret 18. november 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Hørte på "lær italiensk"-cd også da? Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Enig. Forrige episode var bedre, men denne var også morsom da. Uttrykket til Hamster når han smaker på "The Bloody Awful" :!: Helt enig, genialt! haha Men forrige episode var mye mye bedre synes jeg. Likte også den aller første med lastebilene og det. Det var så sykt morsomt når bilen falt ut av lasten. og når den andre tok helt fyr. Men denne episoden, genialt med mark wahlberg når han kjører med rattet på feil side og synes kameramannen har guts og sånt. Også likte jeg den rullestolen veldig godt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Tror vi alle er helt enige i at Top Gear sesong 12 har startet fantastisk bra Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Som fanboy av Marky var det jævlig kult å se ham i min favorittserie. All in all en god episode. Likte blender'n til Jeremy spesiellt godt. Asia kommer neppe til å toppe USA- eller nordpolepisoden, men håper den blir på det nivået. Digger lange challenges og slikt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Nordpol-episoden tror ikke jeg har sett. Hvilken sesong og hvilken episode var det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Nordpol-episoden tror ikke jeg har sett. Hvilken sesong og hvilken episode var det? Sesong 9 episode 7. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Tusen takk. Har funnet den og den skal lastes ned senere Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Gled deg! En av de beste episodene, med unntak av usa-episoden selfølgelig Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 En av de beste episodene er sesong 2, den på the Isle of Man. Klassisk episode. Andre høydepunkt er James Mays introduksjon! Sitter og chiller med en episode fra 2004. Godt år for Top Gear! Polar Special regnes forøvrig gjerne som Episode 00x10. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Minner om at Polar Special er tilgjengelig på Blu-Ray, som foreløpig den eneste fra Top Gear gjengen. Inneholder en klipp som ikke er vist på TV. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. november 2008 Rapporter Del Skrevet 20. november 2008 Polar Special regnes forøvrig gjerne som Episode 00x10. Akkurat dette varierer litt. Det er vel ett fett om det regnes som 09x07 eller 00x10 (synes det siste er mest beskrivende, når en episode er episode 0 blir det litt vel diffust og vanskelig å sette i system). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå