slipten Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Mays rundtur på banen gjorde hele episoden for min del, sammen med resten av innslagene ble dette en kjempeepisode. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Dette er vel antakelig den beste episoden jeg har sett av Top Gear! Svært fornøyd med ALT Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Den var så bra at jeg tror jeg ser den en gang til! I repeat - Cameron Diaz in our reasonably priced car! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Amazing. Aldri har en Top Gear episode virket så kort. Prima underholdning hele veien gjorde at tiden bare rant ut . Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg elsker captain slow mer og mer for hver episode ^^ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Helt grei episode uten at det hentet frem noe særlig latter denne gangen. Senna innslaget var veldig bra, og viste godt hvilken ekstrem fører han var. Bugatti i full fart med May var bortsett fra noen ekstra km/t en reprise på sist gang, så den var litt gjesp, og Tom Cruise er fortsatt like creepy som han alltid har vært. Imponerende runde av Diaz da, og dama kunne lage donuts også Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Utrolig bra episode! Selv om jeg ikke lo så veldig mye, så er det lenge siden jeg har kost meg så mye når jeg har sett på Top Gear. Innslaget med Senna var kjempe bra, latterkrampa til May var priceless, og det er alltid like gøy når Jeremy sier til fine damer at han liker biler han egentlig hater. "I love the Prius!" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 En god episode, men langt ifra den beste jeg har sett. For lite latter og humor for at det skal være TG slik jeg liker det best, selv om det var knallgod underholdning. Supersportdelen med May og Hammond vs scooterkjørerne var høydepunktene for meg. Var også morsomt med Cruise og Diaz i studio selv om jeg ble litt lei av Clarkson sin smisking. Han virket veldig nervøs da. Noen som så hvordan hånden hans skalv i begynnelsen? Skuffende at denne sesongen er bare 6 episoder. Gleder meg til neste uke still. Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 det vil jo antyde at neste ukes top gear vil være en ny "special" da, siden de har en hver sesong? Eller blir det den standarden med prisutdelinger osv? Håper på en top gear spesial skal jeg være ærlig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Pleier de ikke å si det en episode før? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Bra episode, kult at de fikk med både Cameron Diaz og Tom Cruise. Hammond sitt innslag var kult, May sitt var nokså kjedelig - har sett det før. Forøvrig kult å se hvordan den gikk fra 200 km/h og oppover, akselerasjonen der var jo sinnsyk. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Skuffende at denne sesongen er bare 6 episoder der tar du feil i følge wiki så er det 7 episoder denne sesongen gjest i episode 6 Jeff Goldblum gjest i episode 7 Jonathan Ross Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Special først i neste sesong da, siden det er gjest i episode 7? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 De kan jo skvise inn en gjest i en pause på special episoden også. Men har ikke hørt at de har filmet noen ny special, så jeg har ikke sett for meg det skulle komme en denne sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Ahh da beklager jeg i så fall. Stod på et engelsk (online) programblad at det kun var 6 episoder. Men hey, jo flere episoder jo bedre. Det virker som det ikke er noen special nei. Men det skal være en roadtrip neste uke. Mer i spoilern nedefor. The team purchase old British roadsters from Jensen-Healey, Lotus and TVR and they then take a wistful journey through the remnants of this country's sports-car industry, beginning in Norfolk and ending in Blackpool. Jeremy test drives the new Ferrari 458 Italia. Jeff Goldblum is the star in the new Reasonably Priced Car this week. Episode 7: Driving from the most westerly point at sunset, to the most easterly point by sunrise, in the new Jaguar XJR Er kun det + gjest som skal være i episode 7 ifølge Wikipedia. Endret 26. juli 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Phew! Den Bugattien er kraftig rask på en rett linje gitt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Pøh, Poloen min hadde LETT slått Bugattien ass! 431.072km/t, saaaaaaaaaaaatan Fra wiki: «Customer cars electronically limited to 415.05 km/h (257.90 mph)» Svindel, man får bare utnytte 415km/t av 431km/t! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Den var jo tydeligvis rask nok rundt svinger også. Første bilen på 1.16 rundt Top Gear sin bane er kurant Endret 26. juli 2010 av archongamer Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det var 1:16. Bare for å pirke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå