-sparks- Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Enig, bra episode. De kunne spart seg for liksomkatastrofene i campingbildelen dog. Endret 19. juli 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Asken Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Liksomkatastrofene er typisk Top Gear, umulig å ikke ha med det! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finfin episode, ingenting voldsomt spesielt, men absolutt underholdene nok Skulle gjerne likt å vite hvorfor Richard hadde på seg lue med det norske flagget ... Lenke til kommentar
Asken Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 En eller annen i produksjonsteamet som liker Norge? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det jeg synes er morsomt er hvor oppjaget vi nordmenn blir hver gang noen nevner Norge! Forstår ikke hvorfor noen mener at denne serien fikk en dårlig start, lo meg nesten ihjel av da Jeremy kjørte Reliant Robinen! 1 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Er da litt stats at et av verdens mest sette TV-show gjør narr av et folkeslag oppvokst med mindreverdighetskomplekset Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Kanskje The Stig er Norsk! Men jeg smiler litt jeg også når jeg ser det Norske flagget på Top Gear. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Muligens en lue fra Napapijri? De har jo masse norske flagg på plaggene sine, hvis ikke tror jeg også at H2O har noe av det samme. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Konge episode! Lo så jeg grein når Clarkson kjørte rundt i leiligheten sin og den vugget frem og tilbake. Latteren til May var priceless som alltid. 2 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Fatter ikke at de får lov og kjøre rundt på veiene med de skapningene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Skulle gjerne hatt tilgang til de private trackerene dere bruker.... Har lov til å prate om det så lenge det beskrives som et kjøp, og ikke ulovlig nedlasting Diskusjon rundt hvordan og/eller hvor man får tak i (laster ned) episodene av Top Gear som enda ikke er sendt i Norge, skal ikke forekomme i denne tråden, med mindre det er snakk om nettsider/nettbutikker hvor man lovlig kan streame/kjøpe episodene. Det nytter ikke å "beskrive det som et kjøp" hvis det fortsatt er snakk om piratkopiert materiale, kjære deg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Litt daff episode synes jeg. Hva er vitsen med å teste Audi R8 for tredje gang egentlig? Test nye 5-serien istedet (de brukte den som eksempel på en bil med solid tak i forhold til cab hvis noen ikke fikk det med seg) Lenke til kommentar
trra Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Helt grei episode, som resten av sesongen. Av en eller annen grunn syns jeg episodene blir bedre etter 1 år eller 2. Når jeg ser episoder i reprise på BBC syns hvertfall jeg at de er bedre enn når jeg først så de Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Haha, moro at du nevner det. Kikket gjennom sesong 13 forleden, som jeg ved ... lansering syns var nokså middelmådig. Nå derimot Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Personlig syns jeg det har blitt litt vel mye effekter når de presenterer biler, føler aldri man får sett skikkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Effektene var mye verre før, husker den ene sesongen hvor kameramennene var sykt kåte på å justere bilen inn og ut av fokus i hurtig tempo, noe som bare var grusomt irriterende Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg synes effektene til Lexus LF-A var skikkelig kule! Ble litt som en blanding av sci-fi og Sin City! http://www.youtube.com/watch?v=gIOgfcKNlPY Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Alt det til side så er kamerateamet TopGear har i verdensklasse. Blir gang på gang imponert over kreativiteten og vinklene de filmer fra. De er programmet verdig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Effektbruken må nok til. Har nemlig en følelse at mange av seerne ikke nødvendigvis er spesielt bilinteresserte. Kjenner flere som ser Top Gear utelukkende på grunn av den høye underholdningsverdien. Dette er folk som tror Gallardo er en Ferrari. Ikke noe galt i det. Jo flere seere, dess bedre lover det for fremtiden til programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå