Javisst Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Special episodene er best! Bolivia Special, ingenting slår den. Vannvittig bra! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hva skal de bygge? Synes de beste er roadtrips i utlandet. Tror jeg må "kjøpe" noen av de tidligere jeg ikke har sett. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kanskje bare jeg som er sær, men om dere skal snakke om kommende episoder kan dere sette det i spoiler? ;P Vil helst ikke vite noe om episoder som kommer. Takk =) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Beskrivelse av Ep. 5: Richard investigates the new version of the Volkswagen Touareg 4x4. James attempts to break his current speed record in the new Bugatti Veyron Super Sport. Jeremy looks at the reasons why Ayrton Senna is considered the best driver of his generation. Merk det uthevede.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hopper elegant over all informasjon om de neste episodene. Vil heller bli overrasket over hva som kommer Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Gleder meg til neste episode, det var en som postet en YouTube-video om dette før sesong 15 startet, og det ser absolutt veldig bra ut! Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Barichello slo Stig! Liker den fyren! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 når og hvilken bbc kanal sendes nye top gear episoden? tvilsomt internet den plassen jeg er på søndag kanskje det er bbc, så må vell være der jeg får den med meg isåfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Samt. BBC HD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 BBC Two @ 20:00 Britisk tid (21:00 norsk tid) Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er dt bare program fra Top Gear trioen på BBC knowledge (aner ikke hvordan det skrives ) hele helgen : D Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvor alle episodene er kuttet 10 minutter. Hva for en kronidiot fant ut at det var nødvendig? 1 Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Mange av kanalene i utlandet som BBC selger TG til er reklamefinasierte. Reklamen trenger kanskje litt tid? Det som plager meg med TG som går på norsk TV er at de skifter musikken. BBC har en avtale med plateindustrien så de kan ha nesten hvilken musikk som helst, så lenge programmet vises bare i UK. Så for å selge programmet til utlandet tar de vekk denne og legger på billig heismusikk etc... Endret 16. juli 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Det er for ille at man må laste ned for å få Top Gear med annet enn heismusikk og originalt klippet. Hva taper den britiske musikkindustrien på at resten av verden introduseres for musikken deres gjennom Top Gear? Nada. Fuckings nada. Endret 16. juli 2010 av Atald Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hehe. Ja, plateindustrien er nok ikke lett å forstå seg på. De lever i sin egen verden og har ingen kunnskap om hva forbrukeren vil ha eller hva som egner seg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hva mener Jeremy med dette klippet? Hva er det slutten på? Satt bare igjen med et stort spørsmålstegn. http://www.youtube.com/watch?v=rgZlpRdQlRI Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har vel med at bilindustrien generelt lever på lånt tid. Blir ikke lenge før miljømafiaen får igjennom forbud mot ditt og datt, og det begrenses hvor mange hester du kan ha, hvor stor motor osv osv. Hørte jo i sist episode at EU har vedtatt lov som krever at for hver superbil må et selskap lage 10 miljøvennlige osv. Og derfor må Aston Martin lage denne: http://www.gadgetlite.com/2009/07/06/aston-martin-hatchback-cygnet/ Skjønner greia, men filmen er kanskje litt for deprimerende til å passe helt.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Jeg merket de var inne på noe slik, men fikk en veldig svak bekreftelse. Flott sesongavslutning da. Endret 17. juli 2010 av Bob_mafia Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Special episodene er best! Bolivia Special, ingenting slår den. Vannvittig bra! I mine øyne var vietnam på 2 hjul den absolutt beste episoden de har laget Hva mener Jeremy med dette klippet? Hva er det slutten på? Satt bare igjen med et stort spørsmålstegn. Når han sier: "What I'm driving here, is an ending" Kan også bety sangen som spilles i bakgrunnen. Det er Brian Eno - An ending Endret 17. juli 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå