Amberlamps Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Da begynner jeg å ser! Endret 4. juli 2010 av Amberlamps Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Hahahaha, helt hysterisk morsom episode. Holder på å se på den nu xD Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Meh Episoden falt ikke i smak? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Dansen til May var episk. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Ganske slapp episode, ja. Men dansen til May redda den! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Haha, likte da May satt bilen i revers og rygget inn i Hammond. James May http://www.youtube.com/watch?v=YbUgAI-VTZw Richard Hamond http://www.youtube.com/watch?v=LAXp6uqLkYs Jeremy Clarkson http://www.youtube.com/watch?v=dsKLw7iVpJc Endret 5. juli 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 syns episoden var drit bra jeg. liker sånne challenges med billige biler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Kjenner jeg ble litt skuffa. Challenge, YES, tenkte jeg..men det hele ble for åpenbart produsert synes jeg. Synes egentlig det er fellesnevneren på de 2 episodene som er kommet så langt i årets sesong. Det er morsomt, men det føles anstrengt. Er jo klar over at det hele tiden har vært scriptede "uhell" osv, men nå har det blir for gjennomsiktig. Challengen virket ikke helt helhjerta heller. Hadde håpet de skulle måtte modifisere bilene på hver sin måte eller hvertfall kjøre på bane sjøl, ikke sitte på med "Tysk Stig". Håper virkelig det tar seg opp, for så langt : episode 1: terningkast 3+ episode 2: terningkast 3 (1 av disse poengene er for porschene alene) Endret 5. juli 2010 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 ^ som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Morsomt med challenges med gamle biler. Dog ble det kanskje litt mye revers isteden for første gir på james. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 God underholdning? JA Det er det som teller mest hos meg, synes derfor episode 2 i likhet med episode 1 var bra. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Det er fin underholdning, det som teller. Sitter ikke å tenker på at alt er scriptet i filmer og serier, det ødelegger jo bare. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Tenker heller ikke så mye på at det er scripted, men heller hvor underholdende det er å se på. Noe jeg syntes episode 2 var og hadde mye av. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Syns dere er litt kritiske, dog leg giret er nok ikke så skriptet som dere tror. Der er litt for skeptiske til alt, JA siste sesonger var litt dårlige men de har skjerpet seg mye. Men mange velger å ikke tro på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg elsker top gear (spesielt all things May), så ikke misforstå min kritikk. Det er underholdende, og det skal det være, men de kunne gjort seg mer flid med regien på f.eks challengen. Vi skjønner jo alle at de skal dunke borti hverandre i disse challengene, men de kunne skrevet det litt bedre og gjort det litt mer uforutsigbart. LEnge siden jeg har sett en episode der jeg ble overrasket og virkelig kost meg. (med unntak av sør amerika episoden, den var episk) Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Hei. Leter etter en episode hvor jeremy anmelder en Ford fiesta eller lignende. I en scene sier han ''What if youre not such a good driver, would that be expensive?'', så skraper han opp hele bilen på en havn og sammenligner prisene på panelene med en Lamborgini. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 ..med Ross Kemp i bagasjen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Er vel Renault Twingo han tester da? Isåfall så er det Sesong 14 Episode 4 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jepp takker for svar Apropos Ross Kemp så har jeg hele serien hans ''on gangs''. Hvilken er grei å starte med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå