Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er media og journalistene som har lite å gjøre for tiden det. Bare drit i dem egentlig. Clarkson is a legend!

 

 

Og ingen kan vel glemme "Clarkson, you utter pirate!" fra den første amfibieepisoden i 2006(?)? :)

 

Den sitter som limt i hjernebarken ;)

 

 

Noen som vet hvor mange episoder det er i sesong 12?

Lenke til kommentar

Bill Oddy. :!:

 

God episode. Blenderen var morsom, men minner litt om Clarkson Talkshow fra 2000. Ja, han hadde et, og det var relativt morsomt i en slags blanding av FRP-argumentasjon og gode intervjuer med alt fra gode til svært gode intervjuobjekter. Jezza har blitt flink på det feltet. Men i motsetning til talkshowet hans var det morsomt med blenderen.

 

Renaulten ble jo direkte snasen forøvrig. Jeg antar bilen ble tregere av større dekk og bremser på grunn av økt friksjon. Det gir mer grep, men kan også gi tregere aksellerasjon. Top Gears testbane er kort og aksellerasjon er faktisk ganske viktig. Jeg lurer på om man ville sett mer positive resultater på en lengre bane der man mer kunne holde på farten over lengre tid.

 

At den så digg ut i full fart tror jeg ikke det finns tvil for. Godt at de etablerte at bakspoiler på bil med forhjulstrekk vil gi understyring.

Lenke til kommentar
Jepp, men den testen håper jeg inderlig var mest for underholdning. Tror faktisk jeg skulle fått den til å gå fortere selv. Forresten en ganske fin bil. Litt rart egentlig at den ble en flopp.

Fransk, stor, dyr, ukonvensjonell, bygget av kommunister med dårlig arbeidsmoral.. Trenger du flere argumenter? :p

 

Men synd de ikke hadde flere penger. Dessuten tror jeg ganske sikkert at Storbritannia er nettopp det landet der man faktisk kan ta de gamle dekkene og felgene med i innbytte når man skaffer nye dekk. Det er et stort marked for brukte men gode deler, gjerne oppussede deler der.

 

Hadde de hatt en Focus tror jeg nok det ville blitt fart. :p

Lenke til kommentar

Episoden var veldig bra og ganske morsom. Dog den hadde ikke den "x-faktoren" som de aller beste episodene som jeg har sett har. Eks, Afrika episoden og forrige i Amerika. De var fantastiske. Når sant skal sies har jeg aldri sett en dårlig episode Top Gear.

 

Min mening selvfølgelig.

 

 

 

 

leif

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...