Soundchaser Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Begge episodene har vært topp. Forstår ikke at Clarckson får pepper for disse små bagatellene han gjør. Han har da gjort mye værre før! http://www.kjendis.no/2008/11/10/553515.html http://www.kjendis.no/2008/11/04/552712.html Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er media og journalistene som har lite å gjøre for tiden det. Bare drit i dem egentlig. Clarkson is a legend! Og ingen kan vel glemme "Clarkson, you utter pirate!" fra den første amfibieepisoden i 2006(?)? Den sitter som limt i hjernebarken Noen som vet hvor mange episoder det er i sesong 12? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Programlederen fikk også mye kritikk etter programmet for to uker siden, da han kom med en vits om at lastebilshåfører drepte prostrituerte. Mye stavekontroll hos dagbladet for tiden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Flirte ikke like mye av denne episoden som den forrige. Den hadde sine øyeblikk denne også (som når captain slow kjørte ut), men den var ikke like god. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Noen som vet hvor mange episoder det er i sesong 12? Det blir 8 episoder denne sesongen. Endret 11. november 2008 av Dandor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Herlig episode! For en blender! Jeg vil ha en sånn en! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Meget god episode. Marky Mark og greier :!: Likte godt delen med May og Häkkinen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bill Oddy. :!: God episode. Blenderen var morsom, men minner litt om Clarkson Talkshow fra 2000. Ja, han hadde et, og det var relativt morsomt i en slags blanding av FRP-argumentasjon og gode intervjuer med alt fra gode til svært gode intervjuobjekter. Jezza har blitt flink på det feltet. Men i motsetning til talkshowet hans var det morsomt med blenderen. Renaulten ble jo direkte snasen forøvrig. Jeg antar bilen ble tregere av større dekk og bremser på grunn av økt friksjon. Det gir mer grep, men kan også gi tregere aksellerasjon. Top Gears testbane er kort og aksellerasjon er faktisk ganske viktig. Jeg lurer på om man ville sett mer positive resultater på en lengre bane der man mer kunne holde på farten over lengre tid. At den så digg ut i full fart tror jeg ikke det finns tvil for. Godt at de etablerte at bakspoiler på bil med forhjulstrekk vil gi understyring. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jepp, men den testen håper jeg inderlig var mest for underholdning. Tror faktisk jeg skulle fått den til å gå fortere selv. Forresten en ganske fin bil. Litt rart egentlig at den ble en flopp. Synes denne episoden var den klart beste hittil. Artig japansk rullestol Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror jeg venter med episoden til i kveld. Om jeg klarer det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jepp, men den testen håper jeg inderlig var mest for underholdning. Tror faktisk jeg skulle fått den til å gå fortere selv. Forresten en ganske fin bil. Litt rart egentlig at den ble en flopp. Fransk, stor, dyr, ukonvensjonell, bygget av kommunister med dårlig arbeidsmoral.. Trenger du flere argumenter? Men synd de ikke hadde flere penger. Dessuten tror jeg ganske sikkert at Storbritannia er nettopp det landet der man faktisk kan ta de gamle dekkene og felgene med i innbytte når man skaffer nye dekk. Det er et stort marked for brukte men gode deler, gjerne oppussede deler der. Hadde de hatt en Focus tror jeg nok det ville blitt fart. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Likte challengen. Ellers var forrige episode jevnt over bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg er av stikk motsatt mening. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg likte også forrige episode bedre. Denne var bra, en V8 blender lo jeg ganske godt av altså :!: Men som sagt, Amerika trippen var den beste så langt, synes jeg. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Enig. Forrige episode var bedre, men denne var også morsom da. Uttrykket til Hamster når han smaker på "The Bloody Awful" :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Den nye sesongen et helt topp! Jeg kan ikke unngå å glede meg som en unge til hver eneste episode. En ting savner jeg: "This week, I was on the Internet, and I found this!" Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Syns denne episoden var den beste til nå. Blenderen tok jo av! Ganske morsom challenge også. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Episoden var veldig bra og ganske morsom. Dog den hadde ikke den "x-faktoren" som de aller beste episodene som jeg har sett har. Eks, Afrika episoden og forrige i Amerika. De var fantastiske. Når sant skal sies har jeg aldri sett en dårlig episode Top Gear. Min mening selvfølgelig. leif Endret 18. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Knall episode, men syntes de skulle fått end friere tøyler på challengen Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet om det blir noen skikkelig challanger denne sesongen? Slik som f.eks. Afrika, forrige USA-tur og Nordpol-episoden...? Endret 18. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå