Yazzie Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 ffffffffffffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu gleder meg nåååå gaaaaaah Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hvor digg er det ikke at jeg ikke viste at TG begynte i dag? For det første så har jeg ikke gått i uker/mnd å gledet meg, og for det andre så var det jo en veldig hyggelig overraskelse når man ikke klarer å sove pga allergi. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg har ikke ledd så mye på lenge som under det siste innslaget med Jeremy. Selv om jeg visste hva som kom til skje hver gang, var det like morsomt. Og Stig hørte på vuvuzela i bilen og hadde norske flagg på taket for å støtte vårt landslag i VM! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hahaha, for en sesongpremiere. Lo fra ende til annen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Jeez, slutt å spoil alt for oss som ikke har sett den da. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Av tidligere erfaring blir nok det vanskelig. Generelt sett vil jeg si det er lurt å holde seg unna denne tråden inntil man har sett siste episode selv Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Hahah, ser du har oppdatert avataren din :!: Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Dette har kanskje blitt spurt om før, men er det noen som vet hva som ble av den bilen de skulle restaurer. Tror det var slutten av sesong 3 eller 4 kanskje. Ble det sendt et program hvor de viste noe av bilen? Jeg har hvertfall ikke fått det med meg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Niks, det ble aldri noe av. Mini-en vant avstemminga, men vi hørte aldri noe mer om prosjektet. Edit: Ser det er litt motstridende info på nett, så det kan selvsagt være jeg tar feil. Men jeg har sett samtlige episoder fra sesong 1 til 14, og kan ikke huske at vi noen gang så noe til Mini-en. Prosjektet ble forøvrig angivelig kansellert fordi verkstedet som skulle utføre jobben prøvde å svindle BBC. Endret 28. juni 2010 av The Stig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hadde muligens litt store forhåpninger til denne episoden ettersom superlativene hang løst her inne i går, men synes det var en helt midt på treet episode. Artig fleipen med norges landslag og når jermeny kom til Reliant klubben lo jeg godt, men det tok liksom aldri helt av. Det fra Island ble litt ødelagt av at man hadde lest om hvordan de bevisst ville at dekkene skulle ta fyr osv. før, så det ble aldri den spenningen man får når man ikke vet hva som skal skje. Uansett godt å ha TG tilbake, og det blir nok bare bedre utover, så jeg klager ikke Endret 28. juni 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Bra start på sesongen, men er det noen som kan forklare norgesreferansen de hadde med? Hvorfor norske flagg? Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Reliant Robin sier jeg bare Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Åh, jeg lo meg skakk overende når han trillet rundt! :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Ang restaureringen: Bilen ble ferdig, men var noe kluss med betalingen, kostnader og slik - så verkstedet tok bilen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Ble det publisert et bildet av minien? Synd at det ble kluss med hele restaureringen :/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Reliant Robin sier jeg bare Åh, jeg lo meg skakk overende når han trillet rundt! :!: Hahaha, dør av latter mens jeg sitter å ser på sesong 15 =) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Bra start på sesongen, men er det noen som kan forklare norgesreferansen de hadde med? Hvorfor norske flagg? Lurer jeg også på egentlig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Er vel en kommentar til det Engelske lagets prestasjoner tipper jeg. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 I tilleg til å bare være prima top gear-fjas Lenke til kommentar
JRL Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Clarkson i stor form. Sjeldent jeg ler så mye som av den nyeste top gear episoden. angående det norske flaget, så tror jeg at englesk presse snappet opp at England fikk slakt av Viasat 4 studio. Og deres svar var at de er i værtfall i VM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå