Ciryaher Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Er det så vanskelig å bla litt lengre opp på siden? I slutten Juni eller begynnelsen av Juli. Beklager Jefecito! Skal ta meg bryet å sjekke epguides neste gang. Anyways, takk for svar Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10007471 - Top Gear var jo her for å spille inn et nytt program. De kjørte over glødende lava, sier Emil Grimsson, styreleder i Arctic Trucks. Skjoldet beskyttet mot lavasteiner, og et spesialbygget system sørget for at vann fra tanken kjølte dekkene ned. - Jeg trodde det var nok å kjøre på glødende lava, men så ville de at dekkene skulle ta fyr. Og de tok fyr, ler Grimsson. Islandsk politi var ikke spesielt begeistret. Bilgale TV-seere blir muligens noe mer begeistret når episoden kommer på skjermen til sommeren. Top Gear spilte inn episoden kort tid etter det første utbruddet ved Fimmvörðuháls i slutten av mars. ! Endret 29. mai 2010 av WheelMan 1 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Kan si jeg gleder meg til den episoden ja Var forøvrig også godt lesestoff av VG og. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Fikk tak i Bolivia specialen i directors cut i dag. 720p as well. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Bolivia special var bra, men ikke like bra som Vietnam special. Hva vil directors cut si forresten? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Er en lengre versjon av episoden, der de ikke har kutta så mye vekk. Får se en del ting der som ikke ble vist da episoden gikk på TV. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10007471 - Top Gear var jo her for å spille inn et nytt program. De kjørte over glødende lava, sier Emil Grimsson, styreleder i Arctic Trucks. Skjoldet beskyttet mot lavasteiner, og et spesialbygget system sørget for at vann fra tanken kjølte dekkene ned. - Jeg trodde det var nok å kjøre på glødende lava, men så ville de at dekkene skulle ta fyr. Og de tok fyr, ler Grimsson. Islandsk politi var ikke spesielt begeistret. Bilgale TV-seere blir muligens noe mer begeistret når episoden kommer på skjermen til sommeren. Top Gear spilte inn episoden kort tid etter det første utbruddet ved Fimmvörðuháls i slutten av mars. ! Og her er de i aksjon. Dette blir bra. Forøvrig så kan jeg informere om at Vietnam episoden er like morro på orntli som på tv. Jeg og noen kompiser leide scooter ifjord sommer og tok samme turen. Uforglemmelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 har noen funnet ut noen eksakt dato tp er tilbake på tv? venter nå som 24 og the simpsons er ferdig for godt og sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 20. juni, i følge TheTVDB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Gleder meg. Whoa, whoa, whoa, calm down, there's no need to shout! Pass blodtrykket nå... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Off... Er så altfor lenge å vente mellom sesongene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 20. Juni er da ikke lenge til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 nei, men så har de heller ikke vært på tv siden begynnelsen av januar Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Ah, digg! Tre uker til ny sesong ja. Det blir konge! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 nei, men så har de heller ikke vært på tv siden begynnelsen av januar Akkurat. Gleder meg til de setter igang igjen men samtidig så gruer jeg meg til sesongen er over for da er det fort vekk et halvt år til neste runde. Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Weee! 2 og en halv uke igjen til sesongstart! Bare jeg som er gira på å se hva gutta har stelt i stand denne sesongen? Endret 10. juni 2010 av Mokado Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Top Gear eier Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) ikke bare du nei! ment som svar til Mokado Endret 10. juni 2010 av deepthroatcooksucker Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Ettersom det nærmer seg sesongstart må jeg vel gjenoppta litt aktivitet i denne tråden Oppdaget denne perlen fra Top Gear-hjemmesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå