Senyor de la guerra Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Hvor er det klippet fra "Richard Hammonds Top Gear Uncovered" hvor en bil er festet til en slags romferge tatt fra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Det har ikke noe med hellighet å gjøre, bare at man ikke skal drite ut senile folk. Nelson Mandela er ikke senil. Hvor er det klippet fra "Richard Hammonds Top Gear Uncovered" hvor en bil er festet til en slags romferge tatt fra? Tror det var sesong 9, men er ikke helt sikker. Kan se mer her: http://www.youtube.com/watch?v=_b4WzWFKQ20 edit: Sjekka på wikipedia. Sesong 9 episode 4 Endret 18. mars 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Takker. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Lars: Jeg har hvertfall hørt så, mulig det bare var rykter. Uansett er det lov å glemme ting når man er like gammel som Mandela. Jeg er også fan av Top Gear, stor fan, men betyr ikke at jeg støtter alt disse gutta sier eller gjør Endret 18. mars 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Det har ikke noe med hellighet å gjøre, bare at man ikke skal drite ut senile folk. Det var vel han selv som dreit seg ut... og ikke spesielt alvorlig synes jeg. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2010 Enig, men ''kinda big deal'' alikevell. Noe nytt på episodene som kommer mot sommeren? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg har flytta til Sydney og hadde privilegiet til å være med på Top Gear Live den 14 februar. Det var en av de mest fantastiske opplevelsene jeg har hatt. Jeg er mer eller mindre avhengig av Top Gear og har fulgt med i mange mange år. Kjøpte meg en Premium billett som gjorde at jeg fikk sitte ved midtgangen på en av de beste plassene. For det første var det masse liv, utstillinger og aktiviteter utenfor arenen hvor de blandt annet fyrte opp motoren på en gammel Ferrari F1 bil. Jeg så først og fremst fram til programleder-delen av showet og trodde stuntene kom til å være litt dårlig. Å herregud så feil jeg tok. De stuntsjåførene tok helt pusten fra meg. Fikk gåsehud hvert 10 sekund av å se på. Showet var også helt genialt, Jeremy og James var akkompagnert av en eller annen gammel australsk racingsjåfør. Han var ikke spesielt god men James og Jeremy var i godt slag så det veide lett opp. Høydepunktet for min del var når de hadde en interaktiv cool-wall hvor publik bestemte ved å holde opp cool/uncool ark over hodet som ble registrert av kameraer. Jeremy kom opp på tribunen i den midtgangen jeg satt og intervjuet diverse tilskuere og spurte om deres mening på bilene som ble vist. Du aner ikke hvor mange Australere som ble latterligjort. Han i setet ved siden av meg ble intervjuet og var skallet, hadde skjegg og kjørte Hyundai. Trenger jeg si mer? Hadde vondt i ribbeina av å ha ledd så mye når det var ferdig. Regner med at det blir Top Gear Live neste år også. Jeg skal definitivt dra å se på og det anbefaler jeg alle som liker Top Gear å gjøre. Her er et par bilder fra Acer Arena. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Oi, nice Wilzoo Btw, noen som har aning om når neste sesong begynner? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2010 Slutten av Juni eller begynnelsen av Juli. Lenke til kommentar
Smif Skrevet 22. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2010 Slutten av Juni eller begynnelsen av Juli. Og var det snakk om at det kanskje skulle bli den siste sesongen? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2010 Slutten av Juni eller begynnelsen av Juli. Og var det snakk om at det kanskje skulle bli den siste sesongen? Det blir sagt foran alle sesongene. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) STIG Endret 15. april 2010 av DSG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. april 2010 Rapporter Del Skrevet 22. april 2010 http://www.gtspirit.com/2010/04/20/top-gear-takes-blame-for-volcano-eruption-in-iceland/ Top Gear har skylda for vulkankaoset! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) http://www.gtspirit.com/2010/04/20/top-gear-takes-blame-for-volcano-eruption-in-iceland/ Top Gear har skylda for vulkankaoset! Top Gear ja, hvem ellers? Endret 23. april 2010 av 900i Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 STIG Fake. Han mangler logoen på hjelmen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Nå samarbeider Top Gear og Autofil. Autofil har fått fornorsket de beste artiklene fra Top Gear inn i sitt magasin. Fancy, selvom det koster 80 spenn. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Når braker det løs igjen med ny sesong? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Er det så vanskelig å bla litt lengre opp på siden? I slutten Juni eller begynnelsen av Juli. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 History network orders American adaptation of Britain's 'Top Gear' Snubla over denne akkurat og fant ut jeg like gjerne kunne poste den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå