Hyperio Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har Top Gear blitt sluppet på DVD? Da tenker jeg på fra 2002 og til i dag. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sorry, mente episode 4! Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har dere sett denne ? http://www.thisislondon.co.uk/news/article...e-3000-staff.do Top gear må kanskje legges ned ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har dere sett denne ? http://www.thisislondon.co.uk/news/article...e-3000-staff.do Top gear må kanskje legges ned ? Fra 2007 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Artikkelen er over 2år gammel Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Det som er enda mer festlig (og som antagelig er årsaken bak innlegget til Phinex) er Facebook-gruppa som HAUGEVIS med folk joiner nå om dagen: If we get 1 million members the BBC will not stop Topgear. Gruppa er basert på artikkelen fra '07... Endret 2. februar 2010 av thklinge Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det som er enda mer festlig (og som antagelig er årsaken bak innlegget til Phinex) er Facebook-gruppa som HAUGEVIS med folk joiner nå om dagen: If we get 1 million members the BBC will not stop Topgear. Gruppa er basert på artikkelen fra '07... Bla en side tilbake og les du.. velkommen etter Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Haha, jeg som trodde jeg hadde sjekket dato.. greit, dreit på draget.. haha.. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan noen fortelle meg når neste sesong kommer? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fra Finalgear.com: "Top Gear is currently on break and will be back in late June or early July." Lenke til kommentar
Revox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 The long wait before the storm Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Clarkson, May og Hammond møter Mandela! Clarkson kan faen ikke være riktig klok. Hysterisk artikkel. Endret 15. mars 2010 av Geir M Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Skuffende av Clarkson, helt klart. Er lov å vise litt respekt for en gammel helt som Mandela. Mener å huske at han er lettere senil også, så var da ikke så rart. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Synest det var kult jeg. Men er da selv lei av og høre om mandela. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser heller ikke den store saken her, uansett saa vet alle som foelger med paa Top Gear at Clarckson er full av faen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Uff ja, stakkars Mandela da. Han tåler jo ikke noe sånt sikkert.. Jeg lo så jeg grein da jeg leste Clarckson sin spalte, og jeg er ikke overrasket over at han kunne finne på å si noe slikt. Om Clarckson skal beklage må jo Mandela beklage for å ha tatt feil, hvilket begge ting blir like teit sett i ettertid. Go Clarckson Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg missliker ikke Clarkson etter dette, men er lov å vise litt respekt. Greit at de kødder på Top Gear, men når kameraene er borte burde de roe seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Personlig så synes jeg ikke Mandela er for "hellig" til å spøkes med. Han er bare en mann som alle andre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det har ikke noe med hellighet å gjøre, bare at man ikke skal drite ut senile folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå