WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Facebookgruppen har tatt helt av, og er basert på den artikkelen der fra -07. Huff.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe. Ja, det er vell ikke første gang sånne grupper startes. Slik som at messenger skal bli betalingstjeneste om ikke x antall millioner joiner gruppa osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Link til gruppa? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Folk er sauer Null kritiske til kilder på nett, følger bare flokken. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Alle specials pluss 10-4(Afrika). Det er jo de som er best. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på Spesial episodene er jo must see. Polarekspedisjonen, Vietnam og Afrika turene er alle av mine favoritter. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 har sett dem, er sykt bra mange ganger og faktisk, hehe Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Alle specials pluss 10-4(Afrika). Det er jo de som er best. hvilke specials er det laget? hvilken sesong og episode? har sett Polarekspedisjonen, Vietnam, america, junglen og Afrika. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 De har vært i amerika to ganger. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 har sett den når jermy kjører den turkise trans-am'n og hammond kjører den dodge pick up'n osv. hvilken er den andre? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Når de drar til Bonneville, Jeremy med en ZR1(?), Hammond i en Challenger som han kjøper selv og James May i en grå Cadillac. Endret 1. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 stemmer, har sett den og Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Noen som husker hvilken episode Jeremy kjører opp et lite fjell med en Range Rover? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Sesong 5, episode 3. Og det var en Discovery. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_G...des#Series_Five Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Sikker på at det ikke var en Land Rover Discovery? For isåfall er det Seson 5 ep. 3 EDIT: Litt seint ute der ja .P Endret 1. februar 2010 av 2mmy91 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det var det nok Takk for hjelpen! Noen som har en link til den... PM Endret 1. februar 2010 av oldboy Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på Du må se Japan racet! Genial episode, en av mine favoritter (Series 11 - ep. 9) Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 noen som har tips til 3-4 top gear episder som "må sees"? alle jeg har sett foreløbig er jo bra. men noen som anbefales speesielt? har sett nyeste sesongen. er syk igjen, så må ha noe å gjøre på Du må se Japan racet! Genial episode, en av mine favoritter (Series 11 - ep. 9) går jo ikke til lengre en ep. 6 i sesong 11? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå