Saddlefall Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Noen som fikk med seg Sport Relief specialen som gikk for en stund siden? Hysterisk morsomt som vanlig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Nei. Hvor og når gikk den? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 14. mars 2008 på BBC. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Noen som fikk med seg Sport Relief specialen som gikk for en stund siden? Hysterisk morsomt som vanlig Den var genial! Absolutt ALT de gjorde fikk bare ting til å bli værre =D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. november 2008 Rapporter Del Skrevet 6. november 2008 Og jeg tror nok ikke jeg er alene i å tro at det aller, aller meste var staget. Men morsomt, det var det. Avsindig morsomt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Episode i kveld Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Ligger ute på en viss "Bay" akkurat nå. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Råbra episode, herlig at Clarkson ble huket av sykkelpoliti Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Godt å høre. Skal laste ned når jeg kommer hjem. (Var så trøtt i går kveld at jeg sovna før jeg fikk begynt å laste ned ) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Mandag er en flott dag. Da ser jeg Top Gear, Dexter og Entourage. Fin start på uken. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Artig episode, til tross for at de ikke kunne være underholdene "If Hammond drives into Mays car, Bruce Willis will come in a state departmente gunship, and we shall all be killed!" Endret 10. november 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Typisk at enkelte ikke vil dele så mye som andre når episoden slippes. Bare fått sett et kvarter av episoden, og det ble kombinert med en del forberedelser før arbeid, så får starte på nytt etter jobb. Pytt pytt, det jeg faktisk FIKK med meg var lovende. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hva mener du med "Typisk at enkelte ikke vil dele så mye som andre når episoden slippes." ...? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hahahahaha! :!: Jeg klarer ikke beskriver hvor bra dette programmet er på alle punkter. Ser episode 2 nå. Elsker måten de ikke skal være "entertaining" på Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Lurer på om James May har hatt noe mer kontakt med de nye vennene sine fra Reno De scenene var ubetalelige. Rimelig imponerende at han klarte å kjøre av en helt rett vei . C¤ck :!: Tipper amerikanerne er rimelig fornøyd med konklusjonen til gutta. ZR1 virker super. Bare synd at interiøret tilsvarer en bil i $25'-klassen. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Genial episode som vanlig. Holdt på å dø av latter da Clarkson testet bobilen mens May satt på dass og Hammond fortsatt lå i senga. "Clarkson you infantile pillock! You are tidying that up." Endret 10. november 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hvis resten av sesong 12 er i nærheten så bra som denne episoden skal jeg være knallfornøyd. Det med den bobilen var så utrolig genialt. Latteren til Clarkson når May satt på dass og Hammond lå i senga :!: TopGear Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Har nettopp sett ferdig gårsdagens epsiode. Helt genial! Lo godt når Captain Slow kjørte av veien da han prøvde å lage fartsstriper! haha :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Hva mener du med "Typisk at enkelte ikke vil dele så mye som andre når episoden slippes." ...? Yarp, I am a pirate. Tipper amerikanerne er rimelig fornøyd med konklusjonen til gutta. ZR1 virker super. Bare synd at interiøret tilsvarer en bil i $25'-klassen. Faktisk er det Caddien som imponerer meg mest. Og morsomt at James koste seg med rask kjøring. Han er ingen treg sjåfør fordi han ikke kan kjøre fort, men fordi han bare kjører fort når det passer seg. Genial episode som vanlig. Holdt på å dø av latter da Clarkson testet bobilen mens May satt på dass og Hammond fortsatt lå i senga. "Clarkson you infantile pillock! You are tidying that up." May har en hel rekke med svært gode quotes. Minner litt om Polar Specialen. Og ingen kan vel glemme "Clarkson, you utter pirate!" fra den første amfibieepisoden i 2006(?)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå