Frederick_ Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Whaaaaaaat, det tok da evig lang tid? Men kul DVD tho Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Endelig kom Richard Hammond's Top Gear Uncovered i posten fra play.com.Er faen meg en måned sida jeg bestilte den. Er det noe ala "behind-the-scenes-greier"? Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Omtrent. Litt overdrevent om hvordan de driver Top Gear. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Omtrent. Litt overdrevent om hvordan de driver Top Gear. Tjæ ;P "Hvordan lage Top Gear" presentert på den vanlige Top Gear måten. Ikke noe behind the scenes, men mer av "How to test a car" og "How to make a Ice Cream truck cross a pond".. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Så... er den verdt £5.99? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Naaaahh.. Så den for litt siden. Ikke noe å rope hurra for. Likte James May's Big Ideas bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Endelig kom Richard Hammond's Top Gear Uncovered i posten fra play.com.Er faen meg en måned sida jeg bestilte den. Jeg fikk også en pakke fra play i dag, den ble putta i posten for en måned siden. Jeg er temmelig sikker på at det er Posten Norge som er skyldig, pakker pleier å bruke liten tid på å komme inn til Norge, men når pakkene først er inne i Norge så er det snegle-expressen som gjelder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2010 Opplevde det samme med Play for et par uker siden. Pakken kom ca 24 dager etter den ble sendt. Sykt irreterende, og selvsagt stod det norske postvesenet bak, da alt av pakker kommer inn her er stopper helt opp. Venter faktisk på to pakker til fra Play.com i skrivende stund. To uker siden de ble sendt. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 noen som vet om en bra plass å se episodene online? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Tror ikke det er lov å linke til på forumet? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 hvorfor skulle ikke det være lov? send med pm med det heller da. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Fordi de aller fleste programmer på TV har Copyright, og å legge episodene ut på nett vil vel være brudd på copyrighten. Og slike ting er slik jeg har forstått det ulovlig å diskutere her på forumet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Det er mulig å se noen episoder lovlig på NRK sine nettsider. http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1253 Merk at de er klippet ned med 15-20 minutter fra originalen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 send med pm med det heller da. Forumets regler og retningslinjer gjelder også over PM Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Fordi de aller fleste programmer på TV har Copyright, og å legge episodene ut på nett vil vel være brudd på copyrighten.Og slike ting er slik jeg har forstått det ulovlig å diskutere her på forumet. ah, da så send med pm med det heller da. Forumets regler og retningslinjer gjelder også over PM mindre sjangs for at dere merker noe da hehe Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Episoden som gikk på NRK3 mandag, går i dag i reprise hvis du ikke har fått den med deg Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 hvilken episode er det? har sett alle fra nyeste sesongen. var noe fra sesong 5 jeg ville se. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Den største fansiten for TopGear er Finalgear. Selv produsent Andy og andre som jobber med TopGear i BBC bruker den siden på å få feedback på programmene. De kan sikkert peke deg riktig vei. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Får håpe de ikke legger ned Top Gear da... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 30. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2010 Du ser at den artikkelen er datert oktober -07, ikkesant? eller er du en av de som har joinet facebook-gruppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå