Hyperio Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Er det bare best of fra denne sesongen eller flere? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Men den følelsen du får av å være størst på veien, sitter en meter over bakken og ser ned på andre biler. Får ikke det av en sedan eller stasjonsvogn. Du tar mye buss da skjønner jeg? Nå er det ikke hvor høyt over bakken setet ditt er noen målestokk for penisstørrelse Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 nei, jeg tror det er bare fra denne sesongen ser ut som om jeg greier å komme meg til bukta, men jeg får ikke heve ut fiskesnøret. så da går vi heller på jakt etter isoer Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Men den følelsen du får av å være størst på veien, sitter en meter over bakken og ser ned på andre biler. Får ikke det av en sedan eller stasjonsvogn. Du tar mye buss da skjønner jeg? Nå er det ikke hvor høyt over bakken setet ditt er noen målestokk for penisstørrelse Hva er dette snakket om "penisforlenger". Folk sier jo at Bmw Z4, Porsche 911 også er "penisforlenger" og de er jo i samme størrelse som en Vw Polo... jeg tror heller det handler om at folk er misunnelige fordi noen har noe som er bedre. Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Er det bare best of fra denne sesongen eller flere?Er fra sesong 13 og 14. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Men den følelsen du får av å være størst på veien, sitter en meter over bakken og ser ned på andre biler. Får ikke det av en sedan eller stasjonsvogn. Du tar mye buss da skjønner jeg? Nå er det ikke hvor høyt over bakken setet ditt er noen målestokk for penisstørrelse Hva er dette snakket om "penisforlenger". Folk sier jo at Bmw Z4, Porsche 911 også er "penisforlenger" og de er jo i samme størrelse som en Vw Polo... jeg tror heller det handler om at folk er misunnelige fordi noen har noe som er bedre. Dette har uansett ingenting i denne tråden å gjøre. Det har gått mye lenger enn å være Top Gear relatert nå. Ingen grunn til å drive å fyre oppunder, og nei, jeg sikter ikke til deg spesifikt, men det var du som hadde siste innlegget her nå. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 kan noen bekrefte at den ligger på nett? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 kan noen bekrefte at den ligger på nett? Sjekk Final Gear for all info du trenger Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Gi meg noe som ikke har haldex og tullete 4WD-teknologi... Nyere Haldex-systemer kommer seg frem der det trengs. Selv om et permanent system selvsagt er mye morsommere å leke med. Audi med motoren på langs, BMW eller Subaru er alltid gøy på vinterføre. *kosepå den gamle 80-quattroen min* 2.0l 16v, den er ikke like understyrt som 5ern så er perfekt å leke med Edit: og manuell sperre bak ofc \o/ Endret 11. januar 2010 av Sink Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Sesong 14 på NRK: http://nrk.no/nyheter/kultur/1.6941455 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Erhhhm Serien er så bra at jeg mener den fortjener en finaleplass. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Erhhhm Serien er så bra at jeg mener den fortjener en finaleplass. Så hvorfor stemte du på noe annet da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Erhhhm Serien er så bra at jeg mener den fortjener en finaleplass. Stem på TOP GEAR folkens!!!1!1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Erhhhm Serien er så bra at jeg mener den fortjener en finaleplass. Så hvorfor stemte du på noe annet da? Har jo bare en stemme, så måtte stemme The Simpsons Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Har jo bare en stemme, så måtte stemme The Simpsons Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Har jo bare en stemme, så måtte stemme The Simpsons da skulle du stemt stargate Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Er bare den kjipe Stargate med nå lenger, Atlantis som er "the shit". Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Noen som vet om det bare er "Polar Special" og "Bolivia Special" som finnes i HD? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, og hele sesong 14. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Alt finnes i HD, det er bare ikke blitt utgitt ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå