Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Der var siste episode ute :)

S14E07? Hvor?

Ups, nei, der tok jeg feil. Ser ut som BBC2 og BBCHD sender samtidig. 1080i varianten er også ute gitt.. ;)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Der var siste episode ute :)

S14E07? Hvor?

Er nok bare den sletne SD varianten som kommer først. HD sendingen har vært på et litt senere tidspunkt tidligere ?

Alltid 1080i på 4-5 gig som er ute først. Så divx filene på 700mb og deretter 720p.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Startet samtidig på BBC HD, men såvidt jeg forstår rippes den i 1080i, og så nedskaleres til 720p, noe som tar litt tid.

At den ble sendt senere på BBC HD var vel engangstilfelle, såvidt jeg forstod det?

Forresten, hvor lenge etter at 1080i er ute pleier 720p å komme? Usikker på om jeg gidder å sitte oppe lengre for å starte den.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Tidenes mest irriterende spesialeffekter i videoen om Lexusen hvertfall :roll:

Jeg syns de har et helt arsenal av irriterende spesialeffekter på lager. Det er noen ganger jeg bare vil se hvordan bilen ser ut når den kjører raskt igjennom en sjikane, men neida, la oss legge inn masse splash og slow-mo blandet med fancy kontrastrike super-raske-scener. Men generelt, så funker det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg tenkte mer på romskipet og alt som var animert over selve videoen. Jeg syns de gjør en grei jobb sånn ellers da, det eneste som pleier å irritere meg er når de skal filme en bil og fokuserer inn og ut 5-6 ganger, aner ikke hvilken effekt det skal gi, meg irriterer det bare :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Grei episode. Morsomt X6 innslag.

Likte X6 innslaget jeg også. Viser hvor udugelig endel av disse SUVene er.

X6 er en genial bil da. Men det er jo ikke noe sjokk akkurat at Jeremy disser den. Hadde den het Jaguar X6 ville han ha hyllet den for å være nyskapende og med modig design. Og hvis han hadde et fnugg av lyst til å komme opp den bakken hadde han klart det lett. Han ba sikkert også spesielt om å få prøve en bil med håpløse 20" lavprofildekk. Da kunne han i tillegg klage på dårlig komfort.

Men såklart forventer jeg ikke objektivitet i Top Gear. Da er jo programmet ruinert :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...