Tapetfjes Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Den står ikke som en egen episode under sesong 9 på wikipedia, den ble sendt midt imellom 9&10 nærmere bestemt 25 juli 2007. Lasta den ned selv for en time siden, og den var lett å finne i piratbukta Endret 1. januar 2010 av Tapetfjes Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Har den i Bluray directorscut versjonen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Polar Special neste Akkurat ferdig last, eeh.... kjøpt Lenke til kommentar
firsom Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Boliviaspesialen var noe skuffende for meg. Jeg forventet noe på høyde med Vietnam episoden som vil være det mest sammenlignbare, men som flere her har sagt virket den svært scriptet og en kunne mange ganger tenke seg til hva som ville skje, jeg regner med at de to, samt de andre spesialene, er like mye scriptet alle sammen, men her viste det for mye igjennom til at det ble en fulltreffer. Det var ikke kjedelig å se på, men forventet som sagt mer. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Har den i Bluray directorscut versjonen. Smooth! Litt misunnelig... Polar Special neste Akkurat ferdig last, eeh.... kjøpt Hehe Tenkte jeg skulle se den nå jeg også! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Synes ikke Polar Special var særlig bra. Lo ikke en gang, og de vant veldig overlegent egentlig. Men tøft gjort, det skal de faen meg ha! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Sikkert postet før, men første gang jeg ser den. Utrolig bra Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Sitter og ser på Top Gear-episoden som går på BBC Knowledge nå, den første Amerika-turen og pokker for en dust som redigert den. Flere vitser har blitt kuttet ut eller fjernet halvveis slik at de ikke finnes morsomme lenger. Den største dusten er vel forsåvidt han eller hun som besluttet at det var nødvendig å krympe den til under 50 minutter. Endret 2. januar 2010 av Atald Lenke til kommentar
Revox Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Sitter og ser på Top Gear-episoden som går på BBC Knowledge nå, den første Amerika-turen og pokker for en dust som redigert den. Flere vitser har blitt kuttet ut eller fjernet halvveis slik at de ikke finnes morsomme lenger. Den største dusten er vel forsåvidt han eller hun som besluttet at det var nødvendig å krympe den til under 50 minutter. Ser ikke Top Gear på den kanalen lenger da det er et hån mot serien. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Den episoden når de var i bolivia eller noe sånt var fantastisk morsom. Genialt! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Synes ikke Polar Special var særlig bra. Lo ikke en gang, og de vant veldig overlegent egentlig. Men tøft gjort, det skal de faen meg ha! Syns du ikke "treningen" deres foran turen var bra? Synes spesiellt Hammond og James hadde en del knakanes bra kommentarer der. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Nope, var lite morsomt der. Verken spennende eller morsomt. Eller, EN scene jeg kommer på, og det var "And please do not write to us about drinking and driving, because I am not driving, I am sailing" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Vel, alle har forskjellig humor, jeg ler meg som regel skakk av Top Gear, selv om det er de tørreste vitsene. Men så skal det heller ikke mye til for å få meg til å le da Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Nope, var lite morsomt der. Verken spennende eller morsomt.Eller, EN scene jeg kommer på, og det var "And please do not write to us about drinking and driving, because I am not driving, I am sailing" Smaken er som baken Lenke til kommentar
Timster Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Den episoden når de var i bolivia eller noe sånt var fantastisk morsom. Genialt! Den nyeste? Den var meget bra synes jeg å. Syk vei de kjørte på! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 BBC fikk et skred av klager etter Polar spesialepisoden fordi Jeremy drakk Gin & Tonic mens han kjørte bil. Uansett hva moralistene måtte mene så er det ingen lover som forbyr bilkjøring i internasjonalt farvann etter at man har drukket alkohol. At Jeremy spør om de har noe is var vel noe av det tørreste de serverte av spøker i episoden og en de nok kunne latt ligge igjen på gulvet på redigeringsrommet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Polar specialen går på bbc knowledge nå Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Nope, var lite morsomt der. Verken spennende eller morsomt.Eller, EN scene jeg kommer på, og det var "And please do not write to us about drinking and driving, because I am not driving, I am sailing" Smaken er som baken Jepp! Og bra er det Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Nå er afrika spesialen på bbc knowledge Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Så vidt jeg hat fått med meg så er BBC Knowledge-episodene klippet, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå