lockdog Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Eventuellt en Toyota 4runner med en del modifikasjoner.*snip* I jungelen ville vel den vært bra, men hva med den svære, bratte sand-dyna på slutten? Mulig litt høy? Hehe, den på bildet var nok litt for bola. Tror egentlig den orginale hadde kommet seg veldig godt frem. Bare få satt på snorkel, heisa den litt og litt større dekk. Skjønner ikke helt at de tørte å kjøre ut den sanddyna Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Det er en til episode! Endret 29. desember 2009 av Mr.Karlsen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Det er 7 episoder i denne sesongen. Siste episode er nå til søndag. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Her er kjøretøyet for jobben. LandRover Defender Endret 29. desember 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Revox Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Her er kjøretøyet for jobben. LandRover Defender Den eller Bowler Wildcat med snorkel og vinsj Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Kjempe episode(som ventet). Jeg tipper de ødela bilen til Hammond med vilje for at han skulle få slippe å kjøre den ned sanddyna(den var nesten uten bremser). Endret 31. desember 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis du leser forrige side, så ser du at du ikke er den eneste som "tippet" det ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 "Seriously.. that was maby funny three series ago - but not now!" - May til Hamster. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Var det bare jeg som syns at det så veldig planglagt ut at Hammond glemte å sette på bremsene i slutten? Det er nok mer enn det som er planlagt, men det gjør ingenting. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Er vel hammond som hadde vært mest underholdende ned der. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Synes denne sesongen har vært tragisk dårlig. Alt er så pinelig satt opp og falsk. Som da han gikk bort for å prate så ruller bilen ned sanddynen. Glemte mobilen...osv osv. Jeg klarer ikke å gi sympati latter en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Synes denne sesongen har vært tragisk dårlig. Alt er så pinelig satt opp og falsk. Som da han gikk bort for å prate så ruller bilen ned sanddynen. Glemte mobilen...osv osv. Jeg klarer ikke å gi sympati latter en gang. Jeg må si meg enig i den. Såklart et slikt program må være scriptet på en eller annen måte, men før har de nå klart å lage humor som noenlunde virker avslappet og bra, men nå er det som du sier blitt tragisk falsk. Selv om jeg må inrømme at den mobil saken var litt morsom. Men når Hammond heelt tilfeldigvis hadde glemt brekket. Satt og tenkte til meg selv når han gikk ut av bilen, "Nå har de vel dratt enda en sånn glemt bremsene spøk", etterfulgt av et klask i pannen.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Selvsagt var det planlagt at Clarkson skulle glemme mobilen, men jeg syntes det var fantastisk morsomt likevel. Det viste hvor langt de hadde kommet på tiden som hadde gått. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Husker ikke helt hva som skjedde da, men hvorfor var det planlagt at Clarkson skulle glemme mobilen? Gikk han bare ikke å henta den så kjørte de videre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Han lagde masse oppstyr om at han måtte helt tilbake for å hente den, etter at de hadde slitt seg fram, mens egentlig hadde de bare kommet seg noen meter inn i jungelen. For å vise hvor jævlig tregt det går da. Endret 1. januar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Polar specialen er uansett best, med Vietnam på en veldig god nummer to, Edit: og Afrika på nesten delt andreplass. Cluet er vel å få til ting som ikke ser scriptet ut. Endret 1. januar 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Polar Special og Afrika turen er mine favoritter så kommer Vietnam, bolivia og Amerika. Men ikke misforstå selvom Amerika turen kommer sist av disse, er denne også knallbra. Endret 1. januar 2010 av Revox Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Polarspesialen er bra fordi den var så lite forutsigbar. Der var de faktisk redde, der var det faktiske ting, ting man ikke har kontroll på, som skjedde. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilken sesong er denne Polarspesialen i ? Episode? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Sesong 9. Søk litt rundt så finner du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå