oldboy Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Ah! Kommer denne i siste episode? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Å herre for en knall episode! Lo så jeg grein når det rakna for hammond inni bilen sammen med "insektet". Mange priceless øyeblikk i denne episoden. Går fint inn på topp 10 sammen med de andre specials episodene. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Ah! Kommer denne i siste episode? Ja, sammen med Merc SLS AMG, og VXR Insignia. Men blir det noen sesong 15? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ja, da var top gear nominert til Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" Må dere stemme når man kommer så langt Endret 28. desember 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Ah! Kommer denne i siste episode? Ja, sammen med Merc SLS AMG, og VXR Insignia. Men blir det noen sesong 15? Wow! Det kan bli en kanll episode *glede seg* Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Takk for reklamen, Tom Ølboks. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Fet episode, på en litt ny måte. Det var en opplevelse å se på, fremfor de vanlige latterkulene (selv om det kom her også). Tror jeg lo mest når Hammond hadde knaska seks av de godteritinga med kokablader, og satt og skravlet som en idiot med brillene på halv tolv inni bilen. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ganske bra spesial-episode. Men synes den mistet litt av sjarmen/humoren/interessen/underholdningen etter at de kom ut av jungelen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Utrolig bra episode. Enig med Absolut at den trappet litt ned etter de kom ut av jungelen, men fortsatt topp Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Lo fryktelig godt da Clarkson skulle gå å hente telefonen sin... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 IKKE RØP FOR MYE NÅ! HAR IKKE SETT EPISODEN ENDA Jeg har derimot sett Rochard Hammonds Top Gear uncovered, og det er bare en ting å si: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Knall episode! Lo godt da May trynte på planken i begynnelsen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Fantastisk episode! Litt synd at de ikke viste mer fra dødsveien, for det er veldig mye mer å se der, og de overhengene de viste er langt i fra de værste. Har selv kjørt den veien for noen år siden Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hahaha. Clarkson var sannelig ikke høy i hatten til tider i denne episoden Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Clarkson har helt rett. Afrika har mange fine dyr og mye fin natur, mens Sør-Amerika bare er jungel og insekter. Jungel er vel den jævligste naturtypen jeg kommer på. Jeg satt hele tiden og tenkte på hvilken bil som ville vært den optimale til en slik tur. Tror jeg landet på en ny Toyota Land Cruiser, helst V8. Hva tror dere? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Eventuellt en Toyota 4runner med en del modifikasjoner. De nyere Land Cruiserene er for breie til å trosse jugelen med. Sikkert flott i Afrika hvor det er en fotballbane mellom hvert tre, men jeg tror jeg ville valgt noe smalere i jungelen. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Og da var Top Gear Uncovered bestillt fra play.com for 5.99£ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Eventuellt en Toyota 4runner med en del modifikasjoner.*snip* I jungelen ville vel den vært bra, men hva med den svære, bratte sand-dyna på slutten? Mulig litt høy? Endret 29. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Enda en flott avslutning på en Top Gear sesong dette her. Nå er det bare å begynne å glede seg til neste sesong. Dersom den holder samme nivå så skal vi være meget fornøyd. Denne sesongen har vært veldig bra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Eventuellt en Toyota 4runner med en del modifikasjoner. Ja, den var jo smal og fin :!: Tenkte og på Arctic Trucks, men de blir kanskje for store. Muligens Jeep Wrangler, Land Rover Defender eller Toyota Hilux hadde vært ideelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå