dotten☻ Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Episk episode! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 for en episode! Jeg følte jeg var helt med i spillet... kjente jeg ble riktig sliten når de snakket om at de ikke fikk luft osv... og i begynnelsen når Hammond hadde det jækla innsektet i bilen begynte jeg nesten å slå rundt meg selv! Noe av det samme her. Jeg har veldig høydeskrekk, og å se Clarkson stå helt der på kanten var ikke spesielt koselig, satt med anspente muskler ^^ Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Denne episoden var jo nesten spennende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Dette var immense. Elsker denne serien - om mulig - enda mer etter denne episoden. Ikke så mange lattermoments slik det var i Afrika og spesielt i USA-touren, men episoden var fantastisk på sin egen måte. Synes synd på dere som så denne i SD. Med en så flott natur som det ble reist igjennom måtte denne specialen sees i HD. Skal se om jeg kan få den ned i 1080i i morgen. Nå gleder jeg meg til neste søndag. Forøvrig så var scenen der med Jeremy utpå kanten av stupet der virkelig nervepirrende, slik flere av dere sier. Hater høyder selv så var ganske anspent der ja. Og insektet inni bilen til Hammond var også et grufullt øyeblikk. Begynte å se rundt i rommet og tok beina opp fra gulvet da. James May: "I'll cut your fucking head off"^^ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Spennede spesial episode, Jeremy ute på kanten var høydepunktet. Når may satte på lommelykta som lys på bilen, tenkte jeg automatisk tilbake til vietnam turen, og Clarksons lysproblemer. Endret 28. desember 2009 av slipten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Var det bare jeg som syns at det så veldig planglagt ut at Hammond glemte å sette på bremsene i slutten? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 er ikke helt usannsynlig at de var redd for at bilen hans ikke skulle klare det, og derfor gjorde de det de gjorde, med vilje, for ikke å utsette han for FOR stor fare... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Virket ikke helt tilfeldig nei. Forøvrig utrolig god episode, glad jeg ventet på 720p fremfor å se SD. Absolutt verdt 2.1GB! I likhet med mange andre var jeg rimelig anspent når Clarkson var helt på kanten av stupet. Musikken var bra og passet veldig godt, var et par ting som virket scripted - f.eks. at båtfolkene dro med en gang og de måtte slite med å ta de av (sikkert meningen), Clarkson som lagde minnemerker til Hammond og May samt slutten som Kiire påpeker. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Var det bare jeg som syns at det så veldig planglagt ut at Hammond glemte å sette på bremsene i slutten? Jeg også regnet med det var planlagt ja, selv om jeg ikke så helt grunnen til hvorfor de ville gjøre det. Turen var ferdig og de skulle bare ned siste bakken, så eneste grunnen jeg ser til at de valgte den måten å ta bilen hans ut på må ha vært at den ikke var forsvarlig å sette utfor med. Den virket jo som den etterhvert ikke hadde mange fungerende funskjoner igjen den bilen hans Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Hvis jeg hadde vært Hammond og fått beskjed om å sende den ned, hadde jeg nektet. Jeg ville hatt den med hjem, den ble jo faktisk ganske tøff. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Hvis jeg hadde vært Hammond og fått beskjed om å sende den ned, hadde jeg nektet.Jeg ville hatt den med hjem, den ble jo faktisk ganske tøff. hehe, er vel begrenset hvor mange biler han kan dra med seg hjem fra disse turene før han får kona på nakken Men han så oppriktig lei seg ut når den raste utfor. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Joda, men bilen fra Afrika-turen var jo ubrukelig, denne hadde trengt litt arbeid og så hadde den vært nokså grei i et par år, kan jeg tenke meg. Og gutta har jo ikke akkurat små hus. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 I og med at bilen bare hadde framhjulstrekk og sleit med dårlige bremser hele turen, var det nok ikke så rart de ikke kjørte den ned. Men må si jeg synst denne sesongen har bært preg av å være litt for scriptet. Altså den har kanskje ikke vært mer scriptet enn tidligere, men det skinte liksom mer igjennom. Mener de bare kunne sagt at bilen ikke var kjørbar ned den sanddyna og ferdig med det, istede for noe dårlig gjennomført uhell. Men alt i alt synst jeg det var en kjempe episode! høydepunktet var definitift når May gikk løs på Clarkson med machette! Noen som hvet sånn ca når neste sesong starter? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Nå var jo ikke bilen fra Afrika turen ubrukelig da, han tok den jo med tilbake og fikset den opp. Har sett den stå i studio noen programmer. Jeg vil vel påstå denne bilen var mer klar for skraphaugen enn den lille han kjørte i afrika. Endret 28. desember 2009 av archongamer Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 for en episode! Jeg følte jeg var helt med i spillet... kjente jeg ble riktig sliten når de snakket om at de ikke fikk luft osv... og i begynnelsen når Hammond hadde det jækla innsektet i bilen begynte jeg nesten å slå rundt meg selv! Noe av det samme her. Jeg har veldig høydeskrekk, og å se Clarkson stå helt der på kanten var ikke spesielt koselig, satt med anspente muskler ^^ Har aldri hadd et problem med høyder, men der kjente jeg det gikk litt rundt for meg! Knall episode! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 HAhahahah, sykt bra episode. Glatt den beste i denne sesongen og den går uten tvil inn på min top 10 liste over alle top gear episodene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som hvet sånn ca når neste sesong starter? Trenger ikke vente så lenge. Dama som snakker på BBC HD etter episoden sa at de er tilbake igjen neste søndag. Og det stemmer. Neste sesong er til våren igjen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Neste episode er den siste i sesong 14. Blir interessant å se hva de mener som LFA. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Blir interessant å se hva de mener som LFA. Atte hva...? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Lexus LFA: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå