-Martinho- Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Finner ikke ny episode noen plass i dag så tror nok at det må være skrevet feil tidspunkt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 Det måtte være for godt til å være sant. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Ligger en promo-video for den nye sesongen her: http://www.topgear.com/uk/videos/series-12-promo Btw: Den nye sesongen starter 2. november. Countdown her: http://www.finalgear.com/news/2005/05/22/n...op-gear-season/ Endret 27. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2008 Pleier å ligge korrekt informasjon om Top Gear på Wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Top_G...s#Series_Twelve Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Tjohoi! Ny sesong i dag! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Nyeste episode er ute ja! Var Top Gear, kult som vanlig. Ikke så mye nytt egentlig, men det tar seg vel opp iløpet av sesongen. Typisk top gear episode: "Hei og velkommen til en ny sesong!" "Nyheter og tullprat" "Et par råe biler, Porsche 911 GT2 og Lamborghini Gallardo" "A series of challenges..." "Star in a somethingssomething car" "Mer series of challenges" "And on that bombshell.." Jeg lo ihvertfall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg lo så jeg fikk mageknip Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 TopGear er en helt fantastisk serie. Jeg har sesong 6, 7 , 8 , 9 , 10 og 11. Og skal laste ned første episode av sesong 12 når jeg får tid til det. Det er veldig sjelden de lager en episode du ikke får latterkick av. Jeg håper vi får se masse challenges i denne sesongen eks sånne ting som da de kjørte rundt i Afrika (lo mye den der episoden) and you name it. Genial serie Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Var ikke så dårlig denne challengen heller. Da hengeren til Jeremy brant opp var høydepunktet for meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det ser jeg for meg :!: Jeremy sin løsning på alle problemer er å rope og kjefte. Herlig fyr^^ Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Bra episode i går, men ser ut til at det blir enda mye bedre utover sesongen Gleder meg til neste uke når de skal til USA. Den forrige USA-episoden var jo tidenes beste! Endret 4. november 2008 av Walnuts Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) En av de bedre challengene på lenge. Lastbilen til Clarkson så faktisk rimelig tøff ut, og det var rimelig stilig da den tok fyr. Endret 5. november 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Den så tøff ut, men må være ganske så ubrukelig... var ikke så bredt synsfelt akkurat. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Gleder meg til neste uke når de skal til USA. Den forrige USA-episoden var jo tidenes beste! Den var glimrende ja. Er det søndager episodene oftes legges ut? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 De blir vist i England søndag kveld en gang og blir som regel lagt ut i 11-tida (norsk tid) på søndag kveld Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det var helt sykt morsomt da Hammond ikke ville gjennomføre den ene utfordringen fordi han ikke ville risikere å skade Oliver. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hehe, ja... stakkars Oliver Synes litt synd på James også, tror han var glad i pianoet sitt... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg lo så jeg fikk mageknip Enig! Helt fantastisk episode. Kansje de ikke har fullt så lyst å mobbe lastebil førere lengre! /Yaricks Endret 4. november 2008 av Yaricks Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Gleder meg ordentlig til å komme hjem nå Da er det noe mer og glede seg til på søndager Endret 4. november 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Epic post time Ja, dette var alt annet en en skuffelse. Kjempeartig at de er tilbake. Det beste for min del var da Jeremy brant opp lap time'en til Porsche 911 GT2. Han HATER Porsche! Men jeg ble også litt irritert fordi jeg visste at den kom til å sette ei veldig bra tid. Og overraskende bra kjørt av gamlingen Michael Parkinson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå