Fredrik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det hender at episoden på BBC2 blir released òg. Det spørs vel litt på kvaliteten osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det hender at episoden på BBC2 blir released òg. Det spørs vel litt på kvaliteten osv. Alle episodene er released i HD, hvis det var det du mente ? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Lo så hardt av hele Ross Kemp greia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Det hender at episoden på BBC2 blir released òg. Det spørs vel litt på kvaliteten osv. Alle episodene er released i HD, hvis det var det du mente ? Men de blir released i PDTV ofte òg. Spørs på kvaliteten på resultatet eller noe. Top.Gear.S14E01.WS.PDTV.XviD-ORGANiC f.eks. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Fordi det e kult Men M-kittet på X5 er jeg ikke særlig fan av Men Range Roveren er bare nyydelig! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Renault Twingo 133 Sport - hvorfor finnes ikke denne i Norge? Så jo fantastisk ut, hadde jo vært en fin utfordrer til Golf GTI, og hvis den finnes uten sport, vanlig Golf og Polo. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Fordi det e kult Men M-kittet på X5 er jeg ikke særlig fan av Men Range Roveren er bare nyydelig! Ja, det var kittet jeg mente. Vanlig X5 er grei, men når M utstyret kommer så er den jo senket og hele pakka. I tillegg ser jeg heller ingen grunn til å stappe en stor dieselmotor i en Q7. Når man er oppe i den prisen kan man like godt velge bensin. Range Roveren er veldig fin ja. Endret 7. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Fordi det e kult Men M-kittet på X5 er jeg ikke særlig fan av Men Range Roveren er bare nyydelig! Ja, det var kittet jeg mente. Vanlig X5 er grei, men når M utstyret kommer så er den jo senket og hele pakka. I tillegg ser jeg heller ingen grunn til å stappe en stor dieselmotor i en Q7. Når man er oppe i den prisen kan man like godt velge bensin. Range Roveren er veldig fin ja. Ikke si at en V12er diesel med så mye dreiemoment ikke høres helt fantastisk ut Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Fordi det e kult Men M-kittet på X5 er jeg ikke særlig fan av Men Range Roveren er bare nyydelig! Ja, det var kittet jeg mente. Vanlig X5 er grei, men når M utstyret kommer så er den jo senket og hele pakka. I tillegg ser jeg heller ingen grunn til å stappe en stor dieselmotor i en Q7. Når man er oppe i den prisen kan man like godt velge bensin. Range Roveren er veldig fin ja. Ikke si at en V12er diesel med så mye dreiemoment ikke høres helt fantastisk ut Når det snakk om en bil til millionen+ til og med i England så ser jeg ikke vits i å stappe en dieselmotor kontra en bensin. Jeg synes ikke særlig om diesel i det hele tatt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Bra episode i natt. Ser en del av de poengene Jeremy kommer med når det gjelder SUVer. Hvorfor kjøpe en X5 M når den såvidt kommer seg over vanlige gatehumper liksom.. Fordi det e kult Men M-kittet på X5 er jeg ikke særlig fan av Men Range Roveren er bare nyydelig! Ja, det var kittet jeg mente. Vanlig X5 er grei, men når M utstyret kommer så er den jo senket og hele pakka. I tillegg ser jeg heller ingen grunn til å stappe en stor dieselmotor i en Q7. Når man er oppe i den prisen kan man like godt velge bensin. Range Roveren er veldig fin ja. Ikke si at en V12er diesel med så mye dreiemoment ikke høres helt fantastisk ut Når det snakk om en bil til millionen+ til og med i England så ser jeg ikke vits i å stappe en dieselmotor kontra en bensin. Jeg synes ikke særlig om diesel i det hele tatt. Tror V12n lander i underkant av 3mill med utstyr i Norge Vitsen med en dieselmotor er vel dreiemoment og kjørelengde da. Tror også det er le mans motoren eller noe slikt som er putta i den. men for å gå tilbake til TG. Meget morsom episode! Jeg må si at jeg humret godt av "Is it green?" mens jeg bare forventa "No... it's red" :!: Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 En av de morsomste episodene på lenge Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Finfin episode, koste meg generelt veldig fra start til slutt Har forøvrig sett gjennom tunnelspiralen i ultra slow-mo et par ganger nå, ser veldig ekte ut. Clarkson kjørte nok ikke selv, men absolutt mulig for en stuntmann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg er glad i Top Gear, så skjønner ikke hvordan jeg kan ha unngått denne tråden før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Du må være blind eller noe. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Haha, det er alltid en eller annen nice chick på venstre side for Jeremy. Hun idag var ikke så værst egentlig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg klarer ikke å se hvordan det fysisk er mulig å kjøre bilen på den måten, uten at taket tar av for et fall eller når bilen ville tippet over på sida. Tror IKKE det er ekte. Forøvrig mangler plutselig lysene på tunnelsiden når flipen gjøres. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Er veldig usikker på den flip'en. Risikabelt, men fortsatt mulig. Men smilte fra ende til annen uansett Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Når det snakk om en bil til millionen+ til og med i England så ser jeg ikke vits i å stappe en dieselmotor kontra en bensin. Jeg synes ikke særlig om diesel i det hele tatt. Jeg er egentlig enig, men når det gjelder akkurat den dieselen der må man bare gjøre et unntak. Den høres jo heller ikke ut som en diesel. Den er bare helt rå. Wiciwato: Flere som har merket det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå