Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Luftskipet var bare sinnsykt. Kan da ikke være reelt, det han gjorde på flyplassen? Tror noe sånt hadde fått rimelig kraftige konsekvenser, i alle fall her i Norge. Noen som vet?

Krasjen hans ble i hvertfall skrevet om i norske og utenlandske medier når det skjedde, så virket ikke som alt gikk helt etter planen dems den gangen.

Men det er Top Gear, så man kan aldri si aldri om hele opplegget var avtalt spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Skal kose meg med filmen til Hammond imorgen! Noen som har sett den?

Jeg har sett den nå. Den er sånn passe, men god underholdning i god Top Gear stil. Faktisk så har den filmen det beste "stuntet" jeg noensinne har sett. Hopping over jumbojet med radiostyrte biler.. :ohmy: Noe så utrolig tåpelig og samtidig latterlig bra!

Lenke til kommentar

Luftskipet var nok ekte, ble skrevet om.

Dessuten er det fakta at luftskip ikke er enkle å kontrollere, dere så jo også hvor flatt det var...mye vind.

Morsom side fact, specialene deres er minimalt skriptet...

Etter å ha lest det meste Clarkson og Hammond har skrevet over tidene har de på alle de store spesial episodene måtte være selvstendige på egenhånd.

Med andre ord får de flybiletter, penger og noen kjente kamera-kamrater som egentlig "bare er der"

Redneck episoden på bensinstasjonen var blandt annet helt sann.

Gledelig å høre dette, er klar over at det er noen skriptede elementer i hver episode men som Clarkson sa på radio nylig: We are just three blokes messing about, thats the beauty of it.

(Sorry for evt. skrivefeil, er trøtt :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...