Wiciwato Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Så det er ikke bare Michael Schumacher, mener dere? For det var jo det de sa i en eller annen episode, men jeg har også vanskelig for å tro at Michael har så "mye" tid til overs at han kan kjøre såpass mye. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg tror Michael Schumacher er en av "The Stig`ene", men langt i fra alle opptakene er nok gjort med han bak rattet. Hvordan skulle Schumacher hatt tid til alt dette? Han er jo en travelt opptatt mann med kone, barn og full pakke. Han jobber en del for ferrari enda og samarbeider mye med ferrari. Han er faktisk ganske ofte i Norge på hytta si. Tror han har hytte i Trysil, men er ikke 100% sikker. Enten Trysil eller Geilo. En kjent profilert person må det såfall være hver gang, for hvem klarer vel å ikke være profilert og ikke ha hatt en kjent karriere innen motorsport, men likevell kjøre bil så forbanna bra? Det vil jeg si er helt umulig. Nei jeg konkluderer det med at Michael Schumacher er en av de kanskje 2-3 som "spiller" The Stig. Har ikke Schumacher tid til et opptak i de tider det er aktuelt, ja så tester de bare en mer "crappy" bil og sparer godbitene til han har tid å kjøre. Tviler på hvem som helst får kjøre de bilene "The Stig" kjører Ferrari er som regel veldig strenge på sånt - forståelig nok. Fra wikipedia: (jaja, dårlige kilder men likevell) Hans identitet ble røpet i første program i 13. sesong, ved at han tok av seg hjelmen, og Michael Schumacher viste seg. BBC har i ettertid avkreftet at Schumacher var Stig. Schumacher var der fordi Ferrari ikke ville la noen andre kjøre Ferrari FXX. Det har blitt sagt at han er blitt erstattet med en annen fordi han døde i en ulykke. Men dette er ikke sikkert. Så kan man jo spekulere i om det BBC sier er sant da. BBC er jo ikke pliktig til å opplyse hvem "The Stig" er. Endret 25. november 2009 av Mantoius Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 The Stig ble erstattet ja, den originale "Stig" var kledt i sort. han kjørte en Mustang eller no annet amerikansk ræl utfor et hangarskip og "døde". Hvorfor de drepte den sorte og lagde en hvit vet jeg ikke, men det skulle vel være humor? Det er nok langt flere enn 2-3. Jeg tipper 15 personer eller mer, de har gjort dette noen år nå. I USA var det f.eks en feit "Stig", og i OL-episoden filmet på Lillehammer var "snøscooter-Stig" redaktøren for det svenske magasinet "Sled" (eller noe annet scooter-relatert, husker ikke nøyaktig navn på bladet). Schumacher var nok bare "The Stig" den ene gangen FXX'en skulle til pers siden Ferrari er så anal om hvem som får kjøre bilen. Han er for profilert og for "dyr i drift" til å ha vært brukt noe mer. Jeg ser på det som svært usannsynlig at en så fantastisk lett gjenkjennelig person som Michael skulle klare å komme seg til en av de mest profilerte testbanene på planeten jevnlig uten at noen hadde observert han. I tillegg kreves det mange mennesker for å produsere TG og flesteparten av dem tjener altfor dårlig til å ikke selge ut vedkommende om de er svært kjent. Men det er masse has-beens i baneracing som ikke er så gjenkjennbare de kunne brukt. Tenker da på BTCC / DTM / lign. Endel F1-sjåfører er gode men såpass anonyme at de ikke kjennes igjen av selv morosportinteresserte så det er nok også en mulighet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Men det at The Stig ikke er Michael gjør det jo bare enda mer spennende for da er vi tilbake til start - Hvem er The stig? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 The Stig ble erstattet ja, den originale "Stig" var kledt i sort. han kjørte en Mustang eller no annet amerikansk ræl utfor et hangarskip og "døde". Hvorfor de drepte den sorte og lagde en hvit vet jeg ikke, men det skulle vel være humor? Han kjørte en gammel Jaguar XJS 12 sylinder. Ræl var det men ikke amerikansk. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg tror Michael Schumacher er en av "The Stig`ene", men langt i fra alle opptakene er nok gjort med han bak rattet. Hvordan skulle Schumacher hatt tid til alt dette? Han er jo en travelt opptatt mann med kone, barn og full pakke. Han jobber en del for ferrari enda og samarbeider mye med ferrari. Han er faktisk ganske ofte i Norge på hytta si. Tror han har hytte i Trysil, men er ikke 100% sikker. Enten Trysil eller Geilo.Det er vel snart tre år siden Schumi solgt hytta på Trysil. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Men det at The Stig ikke er Michael gjør det jo bare enda mer spennende for da er vi tilbake til start - Hvem er The stig? Det håper jeg vi ikke får vite. Kanskje når gutta lager den aller siste episoden så får vi vite det, og da synes jeg det er helt greit. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are dropped deep into the Bolivian rain forest in the latest in a line of Top Gear specials. Following on from their epic adventures across Botswana, Vietnam and the Arctic Circle, this time the trio are equipped with three shabby 4x4s bought from local small ads for a maximum of £3,500 apiece. In what is set to be their most extraordinary journey to date, Jeremy, James and Richard attempt to drive from the heart of Bolivia's Amazon basin to the coast of Chile, encountering local drug lords, the debilitating effects of high altitude and the terrifying sheer drops of the infamous 40 mile mountain pass El Camino De La Muerte – "Death Road" – along the way. Before all that, they must escape from the deep, dark centre of the rain forest in what is, without doubt, the toughest and most unmissable challenge Top Gear has ever faced. GLEDER MEG, hvilken episode er det snakk om? og har noen sett Clarkson sin 2009 film? Endret 25. november 2009 av Borbra Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May are dropped deep into the Bolivian rain forest in the latest in a line of Top Gear specials. Following on from their epic adventures across Botswana, Vietnam and the Arctic Circle, this time the trio are equipped with three shabby 4x4s bought from local small ads for a maximum of £3,500 apiece. In what is set to be their most extraordinary journey to date, Jeremy, James and Richard attempt to drive from the heart of Bolivia's Amazon basin to the coast of Chile, encountering local drug lords, the debilitating effects of high altitude and the terrifying sheer drops of the infamous 40 mile mountain pass El Camino De La Muerte – "Death Road" – along the way. Before all that, they must escape from the deep, dark centre of the rain forest in what is, without doubt, the toughest and most unmissable challenge Top Gear has ever faced. GLEDER MEG, hvilken episode er det snakk om? og har noen sett Clarkson sin 2009 film? Duel var meget bra! Hammond sin nye "Richard Hammond Top Gear uncovered" bør også sees! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Duel? Jeg har den ihvertfall, er ganske bra men ikke helt top gear(forståelig nok) klasse. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 ...the debilitating effects of high altitude and the terrifying sheer drops of the infamous 40 mile mountain pass El Camino De La Muerte – "Death Road" – along the way. Ahh, fantastisk! Jeg har kjørt den veien selv for noen år siden! *gleder seg* Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Outtake fra turen i vindtunnelen, ep. 14:2 http://www.topgear.com/uk/videos/new-serie...ric-wind-tunnel Endret 25. november 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Autocars videoreview av den elektriske bilen: http://www.engadget.com/2009/11/26/top-gea...duction-really/ Den går jo faktisk nesten 100 km/t! Endret 26. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 "Can I get out now? While I'm still alive." Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Elbil med diselaggregat Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 ...the debilitating effects of high altitude and the terrifying sheer drops of the infamous 40 mile mountain pass El Camino De La Muerte – "Death Road" – along the way. Ahh, fantastisk! Jeg har kjørt den veien selv for noen år siden! *gleder seg* Trodde det var neste episode, men i.flg Wiki virker det som vi har en relativt standard episode foran oss i kveld. Oh well. Lenke til kommentar
Panther_Flame Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det var mange gode Latterscener ikveld. Absolutt godkjent episode synes jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Top Gear 14x03 2009-11-29 23:12:20 *glede seg* Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Kveldens episode var herlig! - Digget Lancia filmen, godt gjennomført. De er som gamle Alfaer, bare mye værre byggekvalitet. Men bærer fortsatt på den unike sjarmen, litt som Alfas sjarm Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. november 2009 Rapporter Del Skrevet 30. november 2009 Digga runden i Stratosen! Lurer på hvor fort det hadde gått om det hadde vært tørr bane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå