Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Ingen biler i Vietnam-episoden så den sugde. MopedGear liksom.. pøh.

Tydelig at du ikke tok humoren.. ;)

Hvis du har vært i Vietnam så ville du visst at det finnes minimalt med biler der, heller ingen veier å kjøre dem på.

Dette var en av de mest geniale episodene. Så genial, at jeg og noen kompiser dro til Vietnam i sommer og leide scooter, og tok samme turen :) Inspired by top gear..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen biler i Vietnam-episoden så den sugde. MopedGear liksom.. pøh.

feil, den derimot knuste æss, den var helt rå, særlig med de "båtene" de lagde på slutten, fantastisk morsom,

pluss alt de kødda med, som maleriet og Modell båten:D

There you go. Nice present.

Ler så godt være gang jeg ser episoden og Jeremy overleverer "skuta" til Hammond.

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Mange sier at TG er scriptet osv...

Det er nok til en viss grad sant, men til gjengjeld er det fantastisk mye som ikke er det.

Dere burde lese de to siste bøkene til Hammond, han gjenforteller mye og forklarer at de virkelig jobber for pengene de får.

De har som oftest ekte frykt og blir presset hard under inspillingene, noe som kommer godt frem hvis en ser etter.

Forresten, bondetampene i USA episoden var ekte og den fantastiske kjemien de har er ekte.

Prøv å få med dere noen av de News Uncut segmentene på YouTube, der ser dere gløden komme frem veldig bra! :p

Clarkson har kommet til skade flere ganger, min favoritt er da han kjørte inn i en murvegg med en trailer. ^^

Lenke til kommentar

Tiden med mopeder og kødde-sesonger er heldigvis over.

Sitat Jeremy:

"Oh bloody hell we've just done six programmes where we cocked about in some crap stretch limos, crashed some tractors, made a shit space shuttle, forgot to do one single sensible car film and we got eight million viewers, so now what?"

Sitat Andy:

"But if we decided to go that way with TG we'd go mad. The bonus viewers want the next film that tops the space shuttle, or the next challenge that out-loonies the limos, and you just can't keep going like that. We'd burn out in two series and look like tits.

So what we've done is retrench to somewhere where we can be more comfortable, and in essence gone back to cars. You know when a huge band brings out a new album and they say "This time we just wanted to get back to guitar, bass and drums and instead of taking three years to make the new record we recorded it in just two weeks," - it's a bit like that.

The big film in the first programme, where the boys take three lightweight supercars and go looking for the best driving road in the world, is probably the essence of what I'm on about. It's just us being comfortable with cars."

Sitat Clarkson:

"I desperately want to make a film comparing the Audi RS4 Avant, the BMW M5 Touring and the Mercedes E63 estate. ... I want to test that new Punto Abarth Fiat is talking about. I want to wring its neck round our track, and drive it all over Wales. Then there's the new M3. ... I suspect the majority of the audience would rather we loaded both cars into a large plane, flew over the Arizona desert and then pushed them out to see which hit the ground first."

Heldigvis er TopGear-teamet mer fokusert på hva de ønsker å vise på skjermen og idiot-episodene er historie. Som de selv sier, hvis det betyr at de får færre seere, then so be it. Personlig er jeg glad de holder fokuset på biler, der det skal være.

Lenke til kommentar

Neinei. Top Gear skal være en god likevekt mellom seriøs testing av biler på den ene siden og tull på den andre. Som for eksempel når de leker katt og mus med Mitsubishi Evolution mot det britiske militæret. Skal man kun ha seriøse biltester kan man like godt se Fifth Gear.. Det er nå min mening.

Lenke til kommentar

Helt enig med siste brukeren her. TopGear begynte jeg hovedsaklig å se pga at de "cocka about" så mye. Bilinterresen kom etterhvert. Så en jevn balansegang mellom tull og rå bilkjøring er slik jeg ønsker TopGear skal være. Ett underholdningsprogram, med bil som tema, selvsagt.

:)

Lenke til kommentar
Forskjell på å være seriøs med biler og å lage romskip...

Det romskipet var da en bil.

Husk at det dere sier nå er at Cheap car challenge, Afrika turer, Amerika turer osv er over å ut.

Det er helt greit med en biltest eller 2 i vært program men jeg liker bedre programmene hvor de får i oppgave å modifisere eldre biler, kjøpe billig biler å ha løp osv.

Er jo dette som er Top Gear.

Skal de endre på denne formelen kan man som over likegodt se på Fifth Gear.

Lenke til kommentar
Husk at det dere sier nå er at Cheap car challenge, Afrika turer, Amerika turer osv er over å ut.

Når du sier "dere" hvem sikter du til da forutenom thklinge? Klarer ikke å skjønne at du kan tolke det som om jeg ikke vil ha Cheap car challenges, roadtrips osv, utifra det jeg har skrevet litt lengre opp på siden.

Lenke til kommentar

Syns de har en flott kombo jeg. LAmborghini med the Stig i det ene klippet, og en sær bil/kjøretøyrelatert challenge i det andre. Hadde det ikke vært for all moroa, Captain Slow, kappløp mellom kollektivtransport og bil osv hadde jeg ikke giddet å se det. Og Fifth Gear er noe møl. Det blir som å sammenligne Autofil bladet, hvor de har det moro, skriver med skarp penn og gjør det personlig, med tørre faktamagasiner som Motor o.l.

Lenke til kommentar

Når du sier "dere" hvem sikter du til da forutenom thklinge? Klarer ikke å skjønne at du kan tolke det som om jeg ikke vil ha Cheap car challenges, roadtrips osv, utifra det jeg har skrevet litt lengre opp på siden.

Det var ikke myntet mot deg nei.

Flertall passet kanskje ikke så bra. Men det var ment mot thklinge og sitatene hans.

Forskjell på å være seriøs med biler og å lage romskip...

Høres ut som Fifth Gear eller Brooom kan være mer passende programmer for din smak.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at de skal teste bare nye biler, dette skal ikke være noe Fifth Gear. At tar cheap car challenges og store turer er en naturlig del av TG, og de holder biler i fokus. Romskip (med en Relient Robin i tuppen), og limoene var bare tøys. Det var "cocking about" og det har de gjort for mye av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...