Revox Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Enig. Denne episoden var virkelig en høydare! Når jeg satt for meg selv og intro'n begynnte hylte jeg bare ut midt på natta : YES! Challenge!! Dette var verdt ventinga. Gleder meg til søndagen igjen. Er så flott at TG er tilbake på lufta. Gjør ventinga på sesongstarten (fotball) litt kortere Edit : tror jammen jeg må se den igjen. Oppdager alltid noen nye gloser eller andre detaljer. Endret 16. november 2009 av Revox Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Da var første episoden sett og den var rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Høres bra ut, gleder meg til å se episoden i kveld Lenke til kommentar
Special P Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Synes ikke episoden var så veldig bra. Dette var jo en challenge og den var en skuff i forhold til mange av de andre. Endret 17. november 2009 av Absolut Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Synes ikke episoden var så veldig bra. Dette var jo en challenge og den var en skuff i forhold til mange av de andre. Helt Enig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Synes ikke episoden var så veldig bra. Dette var jo en challenge og den var en skuff i forhold til mange av de andre. Helt Enig +1 Nå har jo Top Gear måtte kutte i pengebruken også som så mange andre BBC program. Så det kommer nå ganske tydelig frem, at de har dempa litt de over-the-top stunta. Imidlertid må jeg si at de kanskje overdriver den platte humoren en gang i blandt.. Helt i orden at serien prøver å bli litt mer "jordnær", og det trenger ikke være sinnsvake stunts heller, men synes at episoden var ganske middelmådig. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Utrolig deilig med ny sesong Må si denne episoden var veldig bra, spesielt i HD. Skjønner ikke hvor dere har det fra at det var challenge i denne episoden. De la ut på en langtur for å teste nye og dyre biler, altså ikke ut å kjøpe (vel)brukbil og bli tildelt forskjellige oppdrag. Top Gear selges vel til såpass mange andre TV-kanaler rundt om i verden at programmet burde ha nok av penger å lage TV for, eller er det felleskassa til BBC som stikker av med de penga? Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Synes ikke episoden var så veldig bra. Dette var jo en challenge og den var en skuff i forhold til mange av de andre. Nei, det var en road-trip. Top Gear er manusbasert underholdning. Ta det for det det er. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Tja de skulle finne ut hvilken av bilene som var best, samt finne en bestemt veistrekning. Men ja en roadtrip som på en måte var en challenge mellom gutta. Roadtrip passer nok best ja. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg synes egentlig at denne episoden var bedre enn de fleste i sesong 13. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 It's a Dacia Sandero! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er glad i superbiler, men jeg syntes denne episoden rett og slett ble litt for langdryg i forhold til mye annet de har laget. Syntes ikke det var voldsomt kjedelig, men jeg vet bare at de kan gjøre det så uendelig mye morsomere. Jeg ser på Top Gear som underholdning, og ikke som et program som skal teste biler. Derfor vil jeg ha mer underholdning. Ja til flere knuste Marinaer, Alfa-challenges, gamle superbiler og USA-turer! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Liker blandingen jeg, fint med litt annet enn tull hele tiden også Men tror det blir ei stund til neste USA-tur, ikke sikkert de ble så fornøyd når de så episoden, som ikke skulle være underholdene Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg bare håper i denne sesongen de tar med Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor når James styrter i en luftballong med en campingvogn under jeg. Det virket som en artig challenge de holdt på å filme da. Endret 18. november 2009 av WheelMan Spoiler-fix Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Luftballongkrasjen kommer denne sesongen ja. Ellers så synes jeg første episoden var knallbra! Personlig er jeg av de som liker at _bilene_ er i fokus, og den "supermorsomme" sesong 12 der de bare driver med cocking syntes jeg ikke var noe særlig. Det er BRA at de har fått fokuset tilbake på biler og slik må det være, synes jeg. Endret 18. november 2009 av WheelMan Spoilerfix igjen. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Syns egentlig den beste episoden er når de drar ut på tur i Thailand på scootere og kjøper gaver til hverandre. Virker som de er en morsom gjeng å dra på tur med Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Var vel i Vietnam de var. Spesialen i sesong 12. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Vietnam ja, dritkul episode Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Ingen biler i Vietnam-episoden så den sugde. MopedGear liksom.. pøh. Lenke til kommentar
Yazzie Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Ingen biler i Vietnam-episoden så den sugde. MopedGear liksom.. pøh. feil, den derimot knuste æss, den var helt rå, særlig med de "båtene" de lagde på slutten, fantastisk morsom, pluss alt de kødda med, som maleriet og Modell båten:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå