Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Enig. Denne episoden var virkelig en høydare!

Når jeg satt for meg selv og intro'n begynnte hylte jeg bare ut midt på natta : YES! Challenge!!

Dette var verdt ventinga. Gleder meg til søndagen igjen. Er så flott at TG er tilbake på lufta. Gjør ventinga på sesongstarten (fotball) litt kortere ;)

Edit : tror jammen jeg må se den igjen. Oppdager alltid noen nye gloser eller andre detaljer.

Endret av Revox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Synes ikke episoden var så veldig bra. Dette var jo en challenge og den var en skuff i forhold til mange av de andre.

Helt Enig

+1

Nå har jo Top Gear måtte kutte i pengebruken også som så mange andre BBC program. Så det kommer nå ganske tydelig frem, at de har dempa litt de over-the-top stunta. Imidlertid må jeg si at de kanskje overdriver den platte humoren en gang i blandt..

Helt i orden at serien prøver å bli litt mer "jordnær", og det trenger ikke være sinnsvake stunts heller, men synes at episoden var ganske middelmådig.

Lenke til kommentar

Utrolig deilig med ny sesong :D

Må si denne episoden var veldig bra, spesielt i HD. Skjønner ikke hvor dere har det fra at det var challenge i denne episoden. De la ut på en langtur for å teste nye og dyre biler, altså ikke ut å kjøpe (vel)brukbil og bli tildelt forskjellige oppdrag.

Top Gear selges vel til såpass mange andre TV-kanaler rundt om i verden at programmet burde ha nok av penger å lage TV for, eller er det felleskassa til BBC som stikker av med de penga?

Lenke til kommentar

Jeg er glad i superbiler, men jeg syntes denne episoden rett og slett ble litt for langdryg i forhold til mye annet de har laget. Syntes ikke det var voldsomt kjedelig, men jeg vet bare at de kan gjøre det så uendelig mye morsomere.

Jeg ser på Top Gear som underholdning, og ikke som et program som skal teste biler. Derfor vil jeg ha mer underholdning. Ja til flere knuste Marinaer, Alfa-challenges, gamle superbiler og USA-turer!

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Luftballongkrasjen kommer denne sesongen ja.

Ellers så synes jeg første episoden var knallbra! Personlig er jeg av de som liker at _bilene_ er i fokus, og den "supermorsomme" sesong 12 der de bare driver med cocking syntes jeg ikke var noe særlig. Det er BRA at de har fått fokuset tilbake på biler og slik må det være, synes jeg.

Endret av WheelMan
Spoilerfix igjen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...