Hopperesque Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Udda val: Mitsuoka og Gumpert. Supert at Jay Kay slo Codpiece Cowell. Ellers var konkurransen ganske så gøyal. Fin miks av humor og action. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Konge episode Genialt når Hammond skulle henge opp lappen med tia xD Challenge var grisetøff, spesielt når de kjørte med bilene oppå hverandre og lydmannen mist armen Må si jeg var ganske spent når de Sti.. eh James kom rundt siste sving Hvem vet kanskje The Stig er James May Noen som hvet når de begynner på igjen til høsten? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Konge episode Genialt når Hammond skulle henge opp lappen med tia xD Challenge var grisetøff, spesielt når de kjørte med bilene oppå hverandre og lydmannen mist armen Må si jeg var ganske spent når de Sti.. eh James kom rundt siste sving Hvem vet kanskje The Stig er James May Noen som hvet når de begynner på igjen til høsten? Oktober en gang "Eh, Jeremy? My arm fell off!" Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg holdt på å le meg ihjel opptil flere ganger. Helt klart den beste episoden denne halve(?) sesongen. "I think we maybe overdid it a bit..." Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Beste var jo James May ute på banen og la fra seg grus via buksebenet... de klarte bare ikke å stoppe med WW2 ting.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Vet noen om det er en plass der du kan se de internett bildene/sidene han "finner" på internettet som de ikke vil vise på TV? De nevnte også "New Stig" i siste episode. Har de byttet ut til en ny person nå? Endret 29. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Enda en ny STIG? Iallefall hittil i sommer har jeg set alle episodene fra sesong 1 og til sesong 10E01 ELSKER TOP GEAR! Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 New Stig ble brukt om dagens Stig. Sist JK var på Top Gear var det old Stig som var der.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Visst du er interesert i å vite hvem den gamle Stig er så se i spoilern Perry McCarthy Tidligere Formel 1 sjåfør og test-sjåfør for Benetton, Arrows og Williams http://en.wikipedia.org/wiki/The_stig Endret 3. august 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 New Stig ble brukt om dagens Stig. Sist JK var på Top Gear var det old Stig som var der.. Ahh ja! Såklart! Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har hørt når det kommer nye episoder av Top Gear? Står ikke noe på epguides.com enda, trodde det skulle komme nye epsioder i Oktober... Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Starter 2. november, ifølge Wikipedia. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi får følge med på den australske versjonen i mens. Selv om det ikke er helt det samme. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg nekter! Jeremy, James og Richard er jo over halve programmet Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Starter 2. november, ifølge Wikipedia. Nopes, begynner i dag. Kl. 20.00 UK-tid, hvilket vil si akkurat nå. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Starter 2. november, ifølge Wikipedia. Nopes, begynner i dag. Kl. 20.00 UK-tid, hvilket vil si akkurat nå. Hvor har du fått det fra? Står 2. november på http://www.epguides.com/topgear/ også... Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Fra Top Gear magasinet Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Fant ikke at det sto noe sted på linken din. Men håper du har rett Gleder meg til nye episoder! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Nei, står ingenting på linken, men inne i magasinet står det Top Gear airs again 26 October at 8pm EDIT; linken var bare for å sia t jeg hadde tatt det fra selve magasinet, som jeg oppfordrer alle som liker Top Gear om å lese. Skal være mulig å få kjøpt det på en kiosk med et godt utvalg av blader/magasiner, evt. i bokhandel. Endret 26. oktober 2008 av Baghera Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er ikke nødvendigvis en ny episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå