Amberlamps Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Den jeg har er ikke i HD, desverre.Uansett, nå begynner jeg å se - prates! EDIT: HAHAHAHAHA @ Sandero-spøken. Ble ikke HD her heller... har uuutrolig lyst til å se nå, men venter heller til jeg sitter med noe knask imorgen etter skolen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har ikke ord.. JEG HAR IKKE ORD! Jeg måtte ta en pustepause nå.. Kommet til når May får seg sjåfør.. HAHAHAHHA Lenke til kommentar
Teac Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Ble heldigvis HD på meg 1080i en fil på 4.5gb Gleder med til å se den i morgen/senere idag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Kommet i 720p her nå. 1,5 GB Lenke til kommentar
Revox Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Off ting tar tid Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Overrasket over hvor langt de dro den Sandero-spøken. Den tok jo helt av Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Dette var legen-waitforit-dary. Top Gear er tilbake for fullt. Fantastisk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Eneste jeg har å klage på er at det virker som mye materiale ikke har kommet med. De kunne dratt den siste delen en halvtime lenger Utenom det; top 10 - absolutt i sin egen klasse den episoden her. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 akkurat sett når de kjører imellom en landsby og james gjør nok en blunder.James har virkelig hatt en uheldig romania tur. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Det kan ikke være annet enn staged, da. Fortsatt fantastisk underholdning. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Then there’s the Special around Christmas, and then the Shit Show in January, the one where we have no money left. And believe me, we have no money left, not a frigging bean, so fans who’ve been on this eight-year journey with us, stick with us that night. Car-wise, the Merc SLS will be in there somewhere and the Lexus LFA is in the can, as is the VXR Insignia. Likte ikke den... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Skal unngå å lese hva dere skriver (selv om det er vanskelig). Måtte bare skrive at jeg ser episoden i natt og den er på vei ned i 720p as we speak. Gleder meg noe vilt nå! Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Top Gear er tilbake woohoo. Reaksjonen fra May da Sandero-en ble smadra, rett og slett epic. Ser ut til at ting alltid går galt rundt May når det gjelder ryggende lastebiler. Han klarte jo å smadre pianoet, og en eller annen uheldig fyr med en Renault i Frankrike ble i Oz and James Wine Adventure. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Dette var glimrende. Eneste jeg var bekymret over var om de drar den der "several hours later"/"much later" greia igjen. Det gjorde de, og jeg håper de kan roe litt ned med den. Var jo fryktelig mye av det i forrige sesong. Alt i alt går dette inn i topp 15 lista mi over beste episoder. Sikkert inn på topp 10 også. Rett og slett episk. TopGear <3 Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Jeg syns denne episoden startet sesongen helt perfekt! Plastret alle sår fra den siste sesongen, nå virker det som de er litt bedre venner også ! Anbefaler dere å lese Jeremy Clarksons søndagspalter på TimesOnline. http://www.timesonline.co.uk/tol/comment/c...eremy_clarkson/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Har sett episoden i både 1080i og 720p versjonen nå. Ble selv overrasket over at 1080i versjonen hadde noe kvassere bildekvalitet og en ovveraskende bedre bildeflyt. Hadde trodd det skulle være omvendt. Ingen tvil om at dette programmet gjør seg godt i HD uansett Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Vet at ikke ulovlig nedlastning osv kan diskuteres her men lurer helt enkelt på om du skaffet 1080i på et lukket nettverk, google gives me nothing. EDIT: Løst ^^ Endret 16. november 2009 av Mr.Karlsen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Nå har jeg rigga meg til med cola og god middag! Top Gear i 720p skal bli knall! EDIT: FANTASTISK EPISODE! Denne går virkelig inn på topp 5! Jeg har ikke ord! Endret 16. november 2009 av DSG Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Litt om neste episode. Kanskje ikke nødvendig å sette i spoiler, menmen. The boys' propensity to be ambitious but rubbish, means the possibility of electrocution looms large this week, as Jeremy, James and Richard attempt to build their own electric car. On the track, the American Corvette ZR1, tries its best to compete with the German Audi R8 V10. Michael Sheen is this week's Star in a Reasonably Priced Car. Dette kan fort bli en ny knallepisode. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Tviler ikke. Den som var nå, var veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå