Mokado Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Nå er det bare en uke igjen til ny sesong! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Jess! Når får vi vite gjestene som skal være med? Blir det ikke før vi ser selve episoden eller står det noen plass? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 Les her: http://pogdesign.co.uk/cat/ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. november 2009 Rapporter Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Gleder meg skikkelig til dette! Verdens beste TV-program, bare noen dager igjen til neste sesong Endret 8. november 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Noen som ser top gear på BBC Knowledge klokken 23:45? Er det bare meg eller korter de ned på episodene, siden det er ferdig like etter klokken tolv? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Har ikke den kanalen desverre, men etter hva jeg har forstått så kutter de ned på episodene på den kanalen og de (få) episodene de sender på NRK. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Noen som ser top gear på BBC Knowledge klokken 23:45?Er det bare meg eller korter de ned på episodene, siden det er ferdig like etter klokken tolv? Jeg har sett noen episoder der og kan bekrefte at de klipper bort til tider store biter av episodene. For oss nordmenn er visst løsningen å laste dette ned. Trist at vi alltid skal komme bakerst i rekka og da i tillegg få servert rester. Endret 9. november 2009 av Revox Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Gleder meg, en ny sesong er jo jul, nyttår og påske på en gang. Har hørt gode rykter om denne sesongen, håper selv på noen underholdende challenges. Ikke mange dagene igjen nå! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Syns ofte best om vintersesongen, koselig med julespøkene Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Ikke minst hvis de finner frem diverse julegaver fra forskjellige bilprodusenter. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Jau ! Som Hummer Cologne ellernoe... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Rapporter Del Skrevet 11. november 2009 Storkoste meg med Jeremy Clarkson: Duel i går. Dette var fantastisk. Gleder meg til sesongen starter igjen. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Hvordan var den egentlig? Mye cheesy? Hørte noen klager på FinaGear forumene skjønner du Skal se den uansett, venter forresten på at den siste boka hans og Hammonds skal lande i postkassa! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Den er episk. Dog, litt kort. Mye som kunne vært gjort mye bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg likte den veldig godt. Som en kjempeepisode av TG i grunn. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Duellene er av det mer useriøse slaget, og man kan ikke alltid få så mye fornuftige forklaringer på hvorfor bilene havnet i duellen og hvorfor en av de vant. Ellers er det veldig typisk Clarckson, med humor og tyskervitser på løpende bånd, akkurat slik man er vant med fra han i TG. Endret 12. november 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Da skynder jeg meg med å skaffe den! ! ! ! ! ! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Skal se Duel idag, bør være grei oppvarming for sesong 14 hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå