Mr.Karlsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dårlig nytt venner Sendte mail til BBC om å sende TG på BBC HD, her er svaret. --- Dear Ole, Thank you for contacting BBC Worldwide Channels, and we are pleased that you are a fan of Top Gear. Unfortunately we have no plans to show Top Gear on the BBC HD channel in Scandinavia, and it will continue to air on BBC Knowledge. In December, it will feature a theme of programmes, including two Top Gear specials, James May's Big Ideas, and Richard Hammond Meets Evil Knievel. We appreciate you contacting us about your ideas for the channel, and we have passed on your feedback to the relevant department who will take this into account when acquiring future programming. Best wishes, BBC HD --- Da blir det via nettet intill jeg får inn Astra 2D, noe som fattern har gått med på :D Hvis dere vil se Top Gear på BBC 2 kan det gjøres via nettet, last ned J@ck TV. Når det gjelder gjester hadde det vært flott med Cheryl Cole, hadde vært ett friskt pust Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det går bra for min del i alle fall. Laster alltid ned. Da kan jeg også se det når jeg vil etterpå, noe som blir veldig ofte med andre ord. Føler meg rimelig sikker på at Cheryl havner i sofaen. Just got a feeling. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kunne snakket om Cheryl i timesvis....med da hadde jeg fått warn for å være "off topic" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Richard Hammond eier jo i Top Gear !! Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Leser Hammonds siste bok for tiden, fantastisk god! Men er en større fan av Clarkson Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Clarkson kommer jo med ny film i disse tider. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvilken film er det? Gå en side tilbake så ligger det en youtube trailer der Lenke til kommentar
Teac Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Noen som vet når de starter opp igjen. Forrige sesong var jo så altfor kort Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 15. november, og det er vanlig med bare 7-8 episoder i sesongen... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt S14 info The season comes with the usual presenting team of Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May and The Stig, as evidenced by eyewitness reports of the crew filming on the Transfagarasan road in Romania with an Aston Martin DBS Volante, a Ferrari California, and a Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder. Looking good! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 15. november, og det er vanlig med bare 7-8 episoder i sesongen... Takker. Ikke lenger å vente enn det nei Gleder meg. Bare synd at sesongene er så korte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) 15. november, og det er vanlig med bare 7-8 episoder i sesongen... Veeel.. I følge mine beregninger har det vært 8,8 episoder i snitt pr. sesong.. Endret 30. oktober 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Vises det nye episoder på BBC Knowledge? De sender jo ofte midt på natten o.l. Er vanskelig å følge med på kanaler som Discovery og BBC, de sender jo så mye i reprise. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Finnes det noen offisiell trailer/teaser til series 14? Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Var det ikke i dag Clarkson kom med ny film? *lete etter* EDIT: Fant! Endret 2. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Finnes det noen offisiell trailer/teaser til series 14?Gleder meg som en unge! Tror det skal ligge en video her i tråden om det. Hvor de tre ungene leker med biler eller noe, og som funker som en slags preview på S14. Fant den ikke, men leita bare littgrann da. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg skal kose meg med hans nye film imorgen Må handle inn noe kos Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Høres fett ut Gleder meg veldig til den nye sesongen i HD på 32", mens man sitter i sofaen med noe snacks. Satser på at det blir epiiiic! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "You wouldn't even hear the tires squealing, it's like its not even trying - and i've got the traciton control off. Fooling around with the throttle makes no difference. Now.. grip is good if you want to win a race, grip is brilliant! But for drifting, for having fun.. good grip is bad.. To get the back end out, you would have to be travelling at.. a million. And then you would have to get it back in line again, and thats never easy in a mid engine car. It's doubly not easy when your eyes are closed - wich they have to be if you got this thing anyway near its limit.." - Clarkson om Murcielago SV. Endret 2. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå