Sveern Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Begynner 15. november som er en søndag på BBC 2, aner ikke når de nye begynner på norsk tv... Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 Begynner 15. november som er en søndag på BBC 2, aner ikke når de nye begynner på norsk tv... Sikkert lenge til. S12 har vel ikke gått i Norge enda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2009 BBC via parabol viser vel sikkert. NRK er vel sikkert litt etter ja. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 Mer MORRO på gang!!! Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Top Gear er genialt! Perfekt sammenseting av humor og et snev av seriøsitet Endret 13. oktober 2009 av Fugitive Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2009 SINNSYKT!!!!!! Fett at Top Gear og Fifth Gear leker sammen!! Lenke til kommentar
Revox Skrevet 14. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2009 Top gear begynner nå på BBC Knowledge. s04e05... så ganske gamle episoder dog. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 BBC Knowledge har loopet sesong 4 og 5 i 2 uker nå De siste to søndagene har det også vært Top Gear - maraton. Litt surt at de har slengt inn et vannmerke (Produced in xxxx) på en del av innslagene... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 En annen ting jeg har lagt merke til også er at BBC knowledge sender "klippet" utgaver av episodene. Alle episodene jeg har sett de siste dagene mangler en hel del. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2009 En annen ting jeg har lagt merke til også er at BBC knowledge sender "klippet" utgaver av episodene. Alle episodene jeg har sett de siste dagene mangler en hel del. Jepp... satt å så på et challenge her om dagen og venta på en vittig scene fra clarkson... den kom aldri. Utrolig kjipt av de gjør det. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg håper samtidig som jeg tviler på at Top Gear vises på BBC HD Scandinavia, sendt dem en mail om det. Håper på et godt svar, men tviler like mye. Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 18. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2009 Den mest geniale bilserien ever *Mine innlegg* Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) En annen ting jeg har lagt merke til også er at BBC knowledge sender "klippet" utgaver av episodene. Alle episodene jeg har sett de siste dagene mangler en hel del. Jepp... satt å så på et challenge her om dagen og venta på en vittig scene fra clarkson... den kom aldri. Utrolig kjipt av de gjør det. Mangler de ikke den riktige musikken også? Det er grunnen til at jeg ikke ser Top Gear på Norsk tv eller DVD. BBC har en kontrakt med plateindustrien som gir dem lov til å spill nesten hvilken musikk som helst i programmer som sendes i UK. Denne kontrakten gjelder ikke utenfor UK, så når de selger Top Gear til utlandet klipper de ofte vekk den gode musikken og legger på generisk billig musikk som ofte tar vekk moroa/poenget i scenene. Takk for tipset med Clarkson DVDen. Endret 19. oktober 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Ønskede gjester til sesong 14. James Hetfield (petrolhead) Cheryl Cole Ant & Dec Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde vært fett med Ricky Gervais i stolen også. Morsomste fyren jeg vet om. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Få inn regjeringen slik at Clarkson kan le av bilavgiftene våre Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Stoltenberg? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Dave Chapelle som Rick James hadde også fungert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå