Saddlefall Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Ah, Top Gear i HD blir nice! Har alltid irritert meg litt over det siden serien er så awesome og burde bli sett i HD. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Blir konge med TopGear i HD ja. Har etterlyst det en liten stund og gleder meg enda mer til sesong 14 nå. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har sett de ''Somethings coming'' videoene på youtube fra TopGear? Og hva synest dere? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 Noen som har sett de ''Somethings coming'' videoene på youtube fra TopGear? Og hva synest dere? Er noe de har hatt Live som legges ut på youtube etterpå har jeg hørt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2009 Rapporter Del Skrevet 22. september 2009 De har jo TopGear Live snart, kanskje de kjører det på youtube som youtube gjorde med Youtube Live? Dvs et liveshow? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Top gear er berre Genialt! ein av favoritt testane deiras er når kvar av dei får ein lastebli dei ska kjøra på bane! lol Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Like den testen når de fyller bilene med vann Endret 24. september 2009 av Tom Ølboks Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Like den testen når de fyller bilene med vann British Leyland episoden er knall ja. Virker litt iscenesatt dog :/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Må ikke tenke sånn. Det er et underholdningsprogram, og det er serdeles underholdende i mine øyne. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Top gear i HD har jeg venta på lenge nå, på tide! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Husker ikke om noen har nevnt det tidligere, men leste nettopp den kjedelige nyheten at neste Top Gear-sesong ikke kommer før i 2010. Ergo, ingen høstsesong slik det pleier å være. Edit: Tydeligvis ikke Endret 2. oktober 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Første gang jeg har hørt det iallfall. Trodde november var sånn passelig bekreftet av BBC. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Husker ikke om noen har nevnt det tidligere, men leste nettopp den kjedelige nyheten at neste Top Gear-sesong ikke kommer før i 2010. Ergo, ingen høstsesong slik det pleier å være. I programmet mitt står det fortsatt at S14 airer 15. november. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Hmm, okai - da antar jeg kilden min var bull****, enda godt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen ganger er det helt greit å ta feil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 I wouldn't know. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 For de som ikke vet, så sendes tidligere sesonger av Top Gear på BBC Knowledge som man får inn i Norge. Disse sesongene vises ikke av NRK vil jeg tro. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hverdager 15.20 er det ikke? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Stemmer det ja, de sender vel to episoder pr dag. I går så jeg èn kl. 15.20 og en annen 19.30 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Går en episode på BBC Knowledge nå, Jeremy svir gummi med en Rover/MG. En ting jeg lurer på, bilene de låner, bytter de dekk på de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå