Breivik. Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har 2 wd hardisker, en på 80 gb og en på 60. Problemet er at windows ikke viser 60 gb hardisken på min datamaskin. Men viss jeg går inn på maskinvarebehandling på systemegenskaper vises begge hardiskene. Håper på svar på mitt problem. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hva slags operativsystem har du? Veit du om begge harddiskene har samme formatet? Viss du har Win 98 og den eine er formatert til NTFS,så vil ikkje den vises i Win 98. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Har du W2k/XP høyreklikker du på "my computer" velg "manage" velg "disk management". Ser du disken der er alt ok. Hvis ikke kan du prøve med "rescan disks". Windows vil automatisk installere en disk som du aksesserer via "disk management" i XP. W2k er jeg ikke helt sikker på, men jeg mener dette gjelder der også. Lykke til! Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg har Win Xp, og hardisken min vises på enhetsbehandling, men ikke på min datamaskin. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Gå inn på administrative verktøy (tror det er det det heter på Norsk). Gå inn på kontrollpanel - Systemverktøy - klikk på ikonet som ligner på en datamaskin. Har engelsk versjon, så jeg er ikke sikker på hva det heter på norsk. Der får du mulighet til å installere disken. Ta kontakt med en som vet å ratte litt rundt i Win, så får du det nok til... Det er egentlig bare å tenke logisk. Du skal ha inn en ny disk, dvs, du må administrere hardwaren på PC'n. -> Du må finne adminnistrative verktøy... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Partisjoner harddisken i Disk Management....høres ut som om du ikke har gjort det (eller?). Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Fikk det til med partition magic, så nå funker alt. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå