melli123 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Det er et bra program, men er det noen som vet hvem som har laget musikken som de spiller i programmet? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Leste en gang en bok om to karer som gikk norge på langs (altså fra nord til sør), noen som har lest den? Leste den ferdig i helga, er samme Monsen og kameraten Trond ettellerannet som gikk fra Nordkapp til Halden på ett år. Ganske bra bok. Ellers leste jeg også Canada på tvers boka for noen uker siden, vel så bra som serien på tv - jeg har forsåvidt ikke sett alle episodene. I boka får man mer bakgrunnsstoff om hvorfor han gjorde det, forberedelser o.l. Når det gjelder diskusjonen om penger tror jeg ikke det var hovedmotivasjonen hans for å si det sånn. Han hadde ikke noen avtake med NRK i forbindelse med filminga, selv om han hadde det i tankene. Tror heller han hadde som mål å skrive bok om det. Anbefaler å lese bøkene hans, en del ting som kommer fram der som ikke er like lett å få med seg når man ser det på TV. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har sett et par episoder, men ble litt bortskjemt etter å ha sett canada på tvers. Tok opp alle episodene og brant en dvd til min far, ble pluss i boka det! Kanskje jeg får noe fint til jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå