Wyldelife Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg og familien min følger med på dette programmet hver søndag, det er utrolig fett! Noen andre som ser på det? Lars Monsen's hjemmeside! Veldig bra side Endret 3. april 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Lars Monsen reiser rundt i norge med hund. Høres ganske kjedelig ut, men det er ganske fett! Utrolig masse fet natur, og du får øyene opp for det vakre naturen i norge. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg er med, følger stort sett etter alle naturprog. Helt topp, driver med villmarksliv og fisking selv... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Han er en ekstremt dyktig person som også lager utrolig intresange programmer. Han kan lage god underholdning ut av noe som ingen andre ville ha klart Digger programmet hans Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kva slags kanal? Har fet natur 2 m fra meg eg. Sognefjorden og heile pakka Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 NRK1 Søndag 20.45(tror jeg) Anbefaler programmet sterkt! Kommer ikke før om 2 uker da Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ser på Monsen vet du, er et av de bedre programmene som omhandler villmarksliv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 mamma pleier å se på det... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Slike program kan eigentlig vera ganske underholdane og interessange Skal sjå på det når det kjem. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det er et veldig bra program. Likte "Canada på Tvers" også utrolig bra. En smule mer underholdene enn "Ut i Naturen".. Håper på masse mer natur-programmer fra Lars Monsen i fremtiden! Leste et innlegg fra ei dame, et sted på nettet, eller var det på en chat-sak på tv.. Anyways.. Hun mente at Lars Monsen burde bli anmeldt av dyrevernerne pga måten han behandlet hundene sine på... Lenke til kommentar
Superior Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det hadde vært mye mer imponerende om han krysset Canada uten hunder. Jeg får aldri sett denne serien, men jeg liker bedre å gå i naturen enn å se på folk som gjør det. Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jauda. La oss være negative. Hadde også vært mer imponerende om Roald Amundsen gikk på henda til Sydpolen.. Endret 3. april 2005 av DerKAizeR Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra serie ja. Husker da bikkjene hans fikk nærkontakt med digre pinnsvin og han måtte trekke ut piggene med leatherman. Den karen er en av de siste barske huleboerene igjen i Norge, et ordentlig mannfolk Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Dette er veldig bra ja. Til de som ikke har fått det med seg, så ligger det faktisk ute på NRK webTV altså. Gratis. edit: lol Leste akkurat øverste nyheten på hjemmesiden hans: Møkkabladet Se & Hør tar seg til rette: Se & Hør har i dag, fredag 11. februar, publisert en tosiders sak om undertegnede og min kjæreste Nina, samt plassert mitt ansikt på forsiden – alt dette mot vår vilje. Jeg har tre ganger sagt klart i fra til dette møkkabladet at jeg ikke vil presenteres hos dem. Det gir de blaffen i, det eneste de tenker på er å lage spekulative oppslag som selger. Jeg tar sterk avstand fra denne måten å behandle mennesker på, og vil nå vurdere om dette får et etterspill. Lars Monsen :!: :!: Endret 3. april 2005 av -kristoffer- Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg så den delen i Canada. Som naturelsker synes jeg det var (er) en veldig flott serie. Skulle gjerne sett den i norge og, har bare misset de fleste hittil. Leste en gang en bok om to karer som gikk norge på langs (altså fra nord til sør), noen som har lest den? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jauda. La oss være negative. Hadde også vært mer imponerende om Roald Amundsen gikk på henda til Sydpolen.. Når du bruker hunder til å trekke deg, kan du like godt begynne å bruke snøscooter. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Mener å ha sett det, men noen fast seer er jeg ikke Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jauda. La oss være negative. Hadde også vært mer imponerende om Roald Amundsen gikk på henda til Sydpolen.. Når du bruker hunder til å trekke deg, kan du like godt begynne å bruke snøscooter. for å være ærlig hadde du nok ikke klart det med en snøscooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå