ottto Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei! Jeg har ett problem med min muvo, når jeg skrur den på så kommer det opp "media error" å jeg får ikke gjort noe i det hele tatt. Er det noen som vett hva jeg kan gjøre for å få fikset dette uten å levere den inn til service? Mvh Jahn-Otto Kallevik Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Det samme skjedde med min muvo2 og det eneste jeg kunne gjøre var å levere inn.. Men få du den opp i windows når du har koblet den til så kan du jo forsåvidt prøve å formatere den der... forresten en EKSTREM feilpost du hadde Endret 3. april 2005 av Bamse_ Lenke til kommentar
ottto Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 hehe.. nei får dn ikke opp i windows hehe vett.. eg rota meg inn en plass.. jj,.. får levere dn inn eg da.. takk for hjelpen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Velkommen til forumet. Tråden din er dessverre postet i feil kateogori. Normalt stenges tråder av denne grunnen men siden du er ny så flytter jeg heller tråden din ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå