The President Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 hvor mye FSB kjører en amd xp 1800+ prosessor på???? 200mHz eller266????? HJELP!!!! Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 266 [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-07-03 08:38 ] Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jepp. 11.5 * 133(266ddr) = 1.53GHz (XP1800+) Lenke til kommentar
The President Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Takk....... Må denne låses opp for å overklokkes eller???? Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 http://www.overklokking.no/guides/nybegynn...del1/index.html Svaret er JA. Fsb kan du alltid endre på , men du må låse opp for å endre multiplier Lenke til kommentar
The President Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Takk igjen.... Er xp prosessorene veldig ømfintlige????? Jeg tok på kjølepasta normalt og satte forsiktig på kjøleribba. fikk startet, men fant ut at den bare kjørte på 1.15, restartet, inn i bios for å sjekke.... fant ut at det var feil,men forandret ikke, restartet igjen.... men NEI! da ga den opp! fikk ikke startet mer. Jeg leverte prosessoren på ps data der jeg kjøpte den, de skulle se på den, men antydet at det var min feil, og at jeg ikke ville få igjen noenting...... Kan dette vøre min feil???? den kjørte jo bare på 200 fsb men det går vel bra???? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Det er sånne som deg som gjorde at en luring i USA fant opp Crack på 80-tallet. Det MÅTTE selvsagt finnes noen der ute som kokain IKKE var godt nok for. *Jittering ohmaaanthis-stuff-ain't-strong-enough-I-want-something-that-makes-my-heart-explode-too!" Hvorfor ikke bare være fornøyd med hastigheten man kjøper seg, og drite i å prøve å ødelegge med det samme man får det? Skal du ha raskere CPU, så sleng inn en hundrelapp eller 2 ekstra da..I don't get it... Lenke til kommentar
serok Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 bare må sleng drit til alle som vill klokke du.... hvorfor er du egentli inne overklokking.no og leser meldinger? tror du er litt av en idiot som må oppsøke bråk............. fornøyd nå ...... Quote: Den 2002-07-03 18:58, Bitex skrev:Det er sånne som deg som gjorde at en luring i USA fant opp Crack på 80-tallet. Det MÅTTE selvsagt finnes noen der ute som kokain IKKE var godt nok for. *Jittering ohmaaanthis-stuff-ain't-strong-enough-I-want-something-that-makes-my-heart-explode-too!"Hvorfor ikke bare være fornøyd med hastigheten man kjøper seg, og drite i å prøve å ødelegge med det samme man får det? Skal du ha raskere CPU, så sleng inn en hundrelapp eller 2 ekstra da..I don't get it... Lenke til kommentar
The President Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Bitex: Hvorfor henger du på OVERKLOKKING hvis du ikke liker det????????? Stikk !!!!!!! Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Tilbake til det tråden handler om: The President, du sier at maskinen bare viser 1150mhz, noe som kommer av at hovedkortet ditt har en jumper (mitt hadde iallfall, de fleste har det) som kan velge mellom 100 og 133 mhz fsb. Rask regning viser at din står på 100 (11.5 x 100 = 1150). Hadde samme problemet med min XP 1700. Slå opp i brukermanualen til hovedkortet ditt, så finner du det nok, og alt går så mye bedre :smile: Og til Bitex: Kan du ikke svare, ikke svar. Og iallfall ikke stjel poeng ifra Denis Leary's standupshow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå