Dingot0m Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg reiser om noen få dager, og vil da (sannsynligvis) ikke få hentet pakken min på Posten, fra Komplett. Hvor store gebyrer snakker vi om for uavhentede pakker? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rundt 250kr er vel det "normale". Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Som betales til Komplett eller Posten? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor lang tid tar det før du kan hente pakken? Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Betales til Komplett. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kan du ikke bare få noen andre til å hente pakken? En nabo, eller noe sånn? Hvorfor bestilte du en pakke, som du ikke kan hente? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er igrunn greies å sjekke ut komplett sine sider. Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet med frakt kostnader tur retur og et gebyr pålydende kr. 150,- til komplett for behandling av saken. http://komplett.no/k/k.asp?action=custserv&topic=cooling Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 går jo ann å snakke med de på posten kanskje. Hvis det går ann å få til en avtale med de om at de skal ha den en uke lenger mot forhåndsbetaling skulle det vel muligens være greit om du er heldig =) Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hadde posten vært en bedrift med 30 ansatte, så ja, kanskje. Men posten fungerer ikke på den måten. De ville da også brutt avtalen med komplett. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det pleier da å gå greit å avtale med det lokale postkontoret at pakken ligger litt lenger før du henter den. Skader i hvert fall ikke å høre med de. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det pleier da å gå greit å avtale med det lokale postkontoret at pakken ligger litt lenger før du henter den. Skader i hvert fall ikke å høre med de. Jeg fikk utsatt henting av pakken min med 3 dager på mitt postkontor hvertfall. Hadde pengemangel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå