Gå til innhold

RolfOves K700i-hjelpetråd :P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K700 er en av de populære modellene vi har solgt med minst feil siste året
Hvem representerer du? :)

SElv synes jeg k700 bruker altfor mye batteri, og brukes opp påto dager med aktiv kommunikasjon. Kan ikke si at batterilengden har forbedret seg veldig mye etter at jeg oppgradert FW.
Har du 700mA batteri. Leste en plass at de har satt inn kraftigere batteri i nyere modeller. Jeg har 700mA ivertfall :)

Jepp, jeg skal svinge innom et mobilverktsted så snart det lar seg gjøre. De fikser det vel på timen? Grunnen til at jeg spurte om en changelog var for å finne ut hva som er siste versjon. Jeg har R2AE033.

Edit: Fant en tysk changelog. Jeg hadde siste versjon, ifølge den listen. Oppdateringen var fra december 2004.

Joda, har et 700mAh batteri. Sugent alikevel.Rekorden min er vel 5 dager, hvor jeg lot den stå standby omtrent hele tiden. Og en annen tin gmed batteriet, er at hvis jeg bruker den aktivt en hel dag, bruker den ikke så mye batteri (vises ivertfall ikke), og når jeg legger meg, og våkner 8 timer senere, så er 1/3 av batteriet borte. Som om telefonen bruker seg selv om natta? :p

husk og oppdatere den da wink.gif fixer litt bugs osv... jeg sier som noen andre her.. batterilevetiden er KRAFTIG forbedret imo... før hadde jeg den i 2-3 dager med normalt bruk og 1-2 dager med aktivt bruk.. nå har den den ca 1uke med normalt bruk å 4-5 med aktivt bruk wink.gif

KRAFTIG forbedret? Jeg merket ikke forskjell. Dessuten , jeg opplevde flere bugs i nyere software.

RolfOve: Nyeste FW er vel R2L001 eller noe. Ivertfall sist jeg sjekket på SE sine sider, men på en uoffesiell liste fant jeg en FW som var nyere. Besøkte Mobilfiksern på Jernbanetorget i Oslo (ikke dra dit. Ræva service. De måtte sende mobilen min til USA hvis jeg skulle ha ny lader.) og de visste ingenting om den, og SE hadde ikke sagt bæret til dem. Så jeg vet egentelig ikke. Men R2LOO1 er ivertfall den nyeste "offesielle"

Lenke til kommentar

Jeg har en slik telefon og lillebror har den samme. Han kjøpte sin da den var ny på markedet og har gammel SW. Min har nyeste. Det er merkbar forskjell i batteritiden, ca. 30 % bedre på min ved samme bruk. Vi har byttet batterier og det har ingen innvirkning. Det er helt klart en SW-sak.

Jeg har klart å henge min telefon én gang, det var under overføring av en 14MB fil over Bluetooth. Lillebror har hengt sin et par ganger, men ikke mer enn 4-5. Han har hatt sin telefon lenge.

Alt i alt en kjempebra telefon, i hvert fall de to eksemplarene jeg har brukt. Om noen har vært uheldig og fått en telefon med feil, så får de jo klage på det da. Ingen vits i å slenge med leppa når man ikke vet om feilen bare er på én telefon ;-)

Så mitt tips: Kjøp!!!

Lenke til kommentar
Jeg har en slik telefon og lillebror har den samme. Han kjøpte sin da den var ny på markedet og har gammel SW. Min har nyeste. Det er merkbar forskjell i batteritiden, ca. 30 % bedre på min ved samme bruk. Vi har byttet batterier og det har ingen innvirkning. Det er helt klart en SW-sak.

Jeg har klart å henge min telefon én gang, det var under overføring av en 14MB fil over Bluetooth. Lillebror har hengt sin et par ganger, men ikke mer enn 4-5. Han har hatt sin telefon lenge.

Alt i alt en kjempebra telefon, i hvert fall de to eksemplarene jeg har brukt. Om noen har vært uheldig og fått en telefon med feil, så får de jo klage på det da. Ingen vits i å slenge med leppa når man ikke vet om feilen bare er på én telefon ;-)

Så mitt tips: Kjøp!!!

Ja, det er helt klart et SW-problem. Men måten de har fått opp 10% lengre levetid, har de bare kortet ned tiden den gi backlight i standby osv....

Bare utrolig irriterende. Tilogmed når man ser film, så blir skjermen mørk.

Lenke til kommentar

Må si meg (trådstarter) ganske så fornøyd med K700i-mobilen min nå. Er veldig fornøyd med batteriet. Batteriet blir bare bedre og bedre for hver gang du lader det (det topper vel seg ved 20 fullverdige ladinger?). I begynnelsen hadde jeg lett 2,5 dag (da var batteriet på rødt). Nå blir den bare bedre og bedre. Tror jeg lett har 5 dager standby nå. Jeg bruker også telefonen nokså aktivt. Mest ringing, men har også prøvd ut spillene og kamera. Kanskje jeg har vært heldig med batteriet? :)

Skjønner ikke helt dart spillet da :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...