RolfOve Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Bestillte nettopp SE K700i fra Elkjøp. Var det et greit kjøp? Endret 9. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja, det syns jeg. Hvorfor skulle det ikke være det? Fordi du har behov for minnekort? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Nei, har ikke så mye peiling på mobiler, men måtte ha en ny. Jeg lurer derfor på om kjøpet var klokt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Altså, det kommer jo helt an på hva du trenger, men K700i er et godt kjøp for mange. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Neinei. Den telefonen er noe av det verste jeg har vært borti. De reklamerer for phone meets camera, og da regner an at det er bra, selvom det bare er 0.3 mpx, men neida, det kameraet suger usansynlig balle. Dessuten er det ustabilt, og henger seg OFTE, og når man blar bilder, tar alt en evighet. Desuten er den liten kompatibel med javaprogrammer som krever nettstøtte, samt at den henger seg noen ganger under spilling. Men knappene og finishen er deilig. Skjermen oer også knall Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Dette var jaggu ikke bra. Bryr meg ikke så veldig om kamera egentlig. Kanskje dette du nevner er fikset i ny firmware? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Noen som kan si meg om problemet med dårlig batteritid fremdeles er til stede? Endret 4. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Søk på forumet. Det står side opp og side ned om batteriet på K700i. Mitt inntrykk er at det har blitt forbedret, dog ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg har lest side opp og side ned om dette, men blir ikke helt klok på alt som sies. Jeg leser bl.a. at ny firmware og ekstra 40mA skal ha forbedret batterilevetiden. Nå har jeg tenkt til å la mobilen lade slik som det står i manualen. Var mer ute etter en konklusjon, på lik linje som det jeg fikk av deg (arehei). Har du siste FW og nyeste modell av batteriet? Dårlig batterilevetid må være noe av det værste jeg vet om, nemlig. Endret 4. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Batteritiden er kraftig forbedret fra de første programvareversjonene. I begynnelsen var den nede på én dag eller to ved lite bruk. Madam'en har ihvertfall kommet opp i 5-6 i tider med lite behov for mobil kommunikasjon. Kameraet er normalt godt for et med 0,3 mpx og ellers er telefonen helt topp. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Kunne jo selvsagt fått med en sånn sak: Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Mobilen har fremdeles ikke kommet. Noen som vet om k500 har samme batteriproblemet? Kan jo eventuelt kjøpe den istedenfor. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Mobilen har fremdeles ikke kommet.Noen som vet om k500 har samme batteriproblemet? Kan jo eventuelt kjøpe den istedenfor. Som jeg nevnte ovenfor: K700i har ingen batteriproblemer. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg missforstod deg litt. Jeg trodde du mente at du hadde 1-2 dager, mens "madammen" 4-5. Men jeg leiter litt rundt etter siste firmware versjon. Finnes det en changelog en plass? Endret 8. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg missforstod deg litt. Jeg trodde du mente at du hadde 1-2 dager, mens "madammen" 4-5. Men jeg leiter litt rundt etter siste firmware versjon. Finnes det en changelog en plass? Neida, madammen (som har K700) har 4-5 dager. Jeg har D500 og har 3-4 dager. K700 er en av de populære modellene vi har solgt med minst feil siste året. Tipp topp telefon. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 SElv synes jeg k700 bruker altfor mye batteri, og brukes opp påto dager med aktiv kommunikasjon. Kan ikke si at batterilengden har forbedret seg veldig mye etter at jeg oppgradert FW. RolfOve: Det vil ikke hjelpe å oppgradere FW, men det gir deg 10% ekstra levetid. Jeg har opplevd mye større treghet i telefonen etter at jeg oppgraderte. Før hang den sag bare hvis man surfet fort igjennom bildene, men nå henger den seg med nesten alt, og den skrur seg av og på som den vil, samt at noen ganger henger den seg i standby. Men knappene er digge Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Er jo nesten tom allerede jo (er på rød). Får håpe det løsner. Men er enig med dere at det var en responsiv og fin mobil. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Er jo nesten tom allerede jo (er på rød).Får håpe det løsner. Men er enig med dere at det var en responsiv og fin mobil. husk og oppdatere den da fixer litt bugs osv... jeg sier som noen andre her.. batterilevetiden er KRAFTIG forbedret imo... før hadde jeg den i 2-3 dager med normalt bruk og 1-2 dager med aktivt bruk.. nå har den den ca 1uke med normalt bruk å 4-5 med aktivt bruk Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 (endret) K700 er en av de populære modellene vi har solgt med minst feil siste året Hvem representerer du? SElv synes jeg k700 bruker altfor mye batteri, og brukes opp påto dager med aktiv kommunikasjon. Kan ikke si at batterilengden har forbedret seg veldig mye etter at jeg oppgradert FW. Har du 700mA batteri. Leste en plass at de har satt inn kraftigere batteri i nyere modeller. Jeg har 700mA ivertfall Jepp, jeg skal svinge innom et mobilverktsted så snart det lar seg gjøre. De fikser det vel på timen? Grunnen til at jeg spurte om en changelog var for å finne ut hva som er siste versjon. Jeg har R2AE033. Edit: Fant en tysk changelog. Jeg hadde siste versjon, ifølge den listen. Oppdateringen var fra december 2004. Endret 8. april 2005 av RolfOve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå