Eärnur Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Finnes det i det hele tatt noen nettverkskort eller USB-adaptere som har WPA og drivere som støtter win98 (first edition)? Selv har jeg ikke funnet noen. Er det slik at det enten er 802.11b med WEP, som er støttet av 98FE, eller 802.11g med WPA, som bare støttes av 98SE og oppover. Finnes det ikke noe som støtter 98Fe og har WPA? Vil helst unngå kjøpe et wireless AP. Har stramt budsjett Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei, jeg må nesten bare spørre... Hvorfor windows 98 ? bsod og sikkerhetshull er to veldige vanlig ting og forbinde med den versjonen. Men ontopic, ville nok sett litt mørkt på det. Er tross alt 2005, og det er kanskje ikke like mange utviklere som "gidder" bruke ekstra tid og ressurser på å lage drivere til win98. Lenke til kommentar
Eärnur Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Nei, hehehe, skjønner det. Har en gammel PC som jeg gjerne skulle koblet opp til hjemmenettverket, men jeg vil helst ikke slå av WPA-sikkereten jeg har nå. PC'n har for lite RAM til XP, det er ikke verdt pengene og bryet å oppgradere den. En 5 år gammel compaq Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nei, hehehe, skjønner det. Har en gammel PC som jeg gjerne skulle koblet opp til hjemmenettverket, men jeg vil helst ikke slå av WPA-sikkereten jeg har nå. PC'n har for lite RAM til XP, det er ikke verdt pengene og bryet å oppgradere den. En 5 år gammel compaq Burde være lett og skaffe en SE-oppgradering, MS ga jo bort disse en stund mot betaling av frakt og CD. SE er endel bedre enn første utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå