Gå til innhold

Anbefaling av LED-butikk: www.lysdioden.com

Anbefalte innlegg

Vil anbefale www.lysdioden.com til alle som trenger LEDs som lyser opp skikkelig kraftig. Dette er ikke slike LEDs som brukes som lyspunkter, men kraftige LEDs som lyser med en sentrert, sterk stråle. Kjøpte selv LEDs til å modde MagLiten min med:-)

Prisene er veldig lave i forhold til de webshopene jeg har funnet ihvertfall, bare 7-8 kroner per LED inkludert passende motstand og porto. Fyren som selger dem svarer kjapt på mail, og sender LEDene som vanlig brevpost ved forhåndsbetaling, så levering går veldig kjapt.

Er veldig fornøyd med handelen, både service og varene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg ser denne hjemmesiden helt useriøs. Det er ingen info om bedriften eller noe...

Uff jajja...

EDIT: Noe som bekymre meg litt...

Ingen minimums bestilling, ingen ekspedisjonsgebyr,

ingen fakturagebyr.

Nå er også porto inkl.

Portoen er inkl. + ingen minimums bestilling... Hva i allverden? hvordan skal han/de tjene penger på dette? :dontgetit:

Endret av ZaLzIce
Lenke til kommentar

Høres veldig ut som reklame detta og lureri dette. mail adresse til Mr.T og kun til en vanlig mail som man får med bredbåndet sitt.

Ville i hvertfall aldri forhåndsbetalt noe som helst, høres veldig ut som noe "TV2 Hjelper Deg!" ville tatt opp etter en stund.

EDIT: kan vel ikke tjene mye penger hvis folk kun kjøper 1 diode, når den koster 7 kr, og portoen på 6 kr er inkludert.

EDIT 2: å modde magliten er vel noe de fleste av oss må gjøre hvis vi vil bruke dem lenger, husker ikke om det er selve maglite som er konk, eller kun den norske importøren (tipper denne), men pærer er det ihvertfall ikke mulig å få tak i her hjemme mer.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Off-topic: Modde Maglite sa du? Har en minimag jeg gjerne skulle moddet om til noe slikt, men det selger de dessverre bare i statene.

Har du noen bilder eller tips til hvordan du gjorde det? Tenkte å kjøpe en av disse og kappe og bøye til kontakt-trådene, samt borre 5mm hull i reflektoren... :hmm:

OffTopic her også:

Jeg har bestilt en slik en til MiniMagen min ja, ble litt over 200 spenn totalt inkludert frakt fra statene... LEDene jeg kjøpte fra lysdioden.com brukte jeg for å modde solitaire'en min, dvs en enkel AAA MagLite. En annen mod til MiniMag er Opalecs NewBeam, som forhandles av HalyTek: www.haly-tek.com i Norge. Koster 198 spenn, og har fått god kritikk hos www.ledmuseum.org. Som du ser har denne tre kraftige LEDs, og jeg tror det blir vanskelig å mekke noe sånt på egenhånd. En enkelt LED blir litt pinglete i en MiniMag tror jeg, men utrolig bra i en Solitaire:-)

EDIT: tips til magmods finner du på flashlightreviews.com, www.ledmuseum.org og www.candlepowerforums.com

Endret av eucalor
Lenke til kommentar
Høres veldig ut som reklame detta og lureri dette. mail adresse til Mr.T og kun til en vanlig mail som man får med bredbåndet sitt.

Ville i hvertfall aldri forhåndsbetalt noe som helst, høres veldig ut som noe "TV2 Hjelper Deg!" ville tatt opp etter en stund.

EDIT: kan vel ikke tjene mye penger hvis folk kun kjøper 1 diode, når den koster 7 kr, og portoen på 6 kr er inkludert.

EDIT 2: å modde magliten er vel noe de fleste av oss må gjøre hvis vi vil bruke dem lenger, husker ikke om det er selve maglite som er konk, eller kun den norske importøren (tipper denne), men pærer er det ihvertfall ikke mulig å få tak i her hjemme mer.

Ja dette er vel en slags reklame, er ikke alle anbefalinger det? Grunnen til at jeg poster min erfaring her er nettopp fordi opplegget er litt jalla, og jeg vil dele med verden min positive opplevelse:-)

Når det gjelder Mag-pærer selger Clas Ohlson disse, kjøpte senest i forrige uke.

Lenke til kommentar

Hm sida virka litt jalla men i og med at varene er såpass billige og at de kan sendes med postoppkrav taper man jo ikke så mye om det er lureri. Jeg mener 70kr for å teste til et starterkit, gjør jo ikke så all verdens om du ikke får det du har betalt for.

Lenke til kommentar

Slapp av. Det har vært en del tilfeller her hvor folk under falskt (villedende) navn forsøkt å spre reklame for sin egen bedrift, her på HW.no. Man kan si klientellet har blitt litt småparanoide etterhert, og med god grunn. Det er ingen som beskylder deg direkte for noe. Åpningsposten virket litt mistenkelig i så måte, nettopp på grunn av tidligere hendelser, derfor reaksjonen. Håper det forklarer litt :)

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Slapp av. Det har vært en del tilfeller her hvor folk under falskt (villedende) navn forsøkt å spre reklame for sin egen bedrift, her på HW.no. Man kan si klientellet har blitt litt småparanoide etterhert, og med god grunn. Det er ingen som beskylder deg direkte for noe. Åpningsposten virket litt mistenkelig i så måte, nettopp på grunn av tidligere hendelser, derfor reaksjonen. Håper det forklarer litt :)

Jepps, hadde sagt det samme.

Ny bruker, masse skryt og kun på webshops.

Tok det lang tid før du fikk diodene?

Er det noe kvalitet på de? Altså, ikke engangsbruk :p

Lenke til kommentar

Jeg sendte bestillingsmail onsdags kveld og fikk de i postkassen på lørdag, fordi han ikke fikk inn den ene typen LEDs jeg hadde bestilt før på fredagen, og jeg valgte å få tilsendt alt samlet.

Jeg har ikke noe videre peil på LEDs, men de ser mer solide ut enn Clas Ohlson sine:-)

Lenke til kommentar
Når det gjelder Mag-pærer selger Clas Ohlson disse, kjøpte senest i forrige uke.

heldig at de hadde noen inn da, fra vår leverandør på jobben greier ikke å skaffe noen, men han clas har sikkert kjøpt inn en del, så muligheten for å finne pærer burte være grei nok hvis man leter, selv om importør er konk, de trekker ikke tilbake varene fra markedet, de kan bare ikke sende flere ut.

Lenke til kommentar

Heisann

Det er bedre å kjøpe en Luxeon star diode og selv lage kretsen !. Eneste problemet er printkortet, denne kan jo dere etse selv.

Søk litt på google så finner dere krets skjema til leds !! krever bare noen loddeferdigheter og så har dere en pære til magen din som vil garantert lyse mer enn tre vanlige Lys dioder.

Har selv laget noe som ligner lambda pill denne kan du se på ledmuseums.org

Ps. clas ohlson er ingen sted for lysdioder prøv heller elfa. www.elfa.se/no

Tålks

Endret av abedin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...