Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjermer etter formatering..

Anbefalte innlegg

Formaterte akkurat maskinen min og la inn WinXP Pro med SP2. Oppdaterte alt på WindowsUpdate osv. La inn drivere til hovedkort, lydkort og skjermkort. Tror PC-en fungerte en dag eller to, men så begynte jeg å få blåskjermer. Andre ganger kommer jeg bare tilbake til PC-en og så er skjermen svart. Ingenting skjer når jeg rører på musa.. Maskinen fungerte ypperlig før formateringen.

Noen som klarer å tyde noe ut i fra blåskjermen? Tenkte først at det kunne være fordi det har vært så fint vær og temperaturen har økt. Jeg klokket derfor ned maskinen til standard hastighet. Det ble ikke noe bedre. *oppgitt*

AMD Tbred XP2100+

EPoX 8K3A+

Alpha Pal 8045 m/ Papst 32 dB

Samsung DDR 512MB 333MHz PC2700

Sapphire Radeon 9100 128MB

post-238-1112556622_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mon ikke du har løsningen på dit problem her?

http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-g...src=bar_sch_nam

Nå bruker ikke jeg Norton Antivirus lenger da. Har byttet til F-Secure Antivirus. Forøvrig har jeg et 3Com trådløst nettverkskort USB 2.0.. Skal prøve å avinstallere alle drivere og legge inn på nytt..

Brukte du SP2 før du formatérte?

Nei, da hadde jeg bare SP1 installert. Men har installert akkurat det samme på den bærbare, så det skal ikke være noe galt med plata i alle fall..

Regner vel egentlig med at det må være et program eller noen drivere som fucker opp stemninga.. siden alt fungerte før formateringa mener jeg.

Edit: det var tydeligvis bare driverne som fucket opp. Installerte noen nye drivere til det trådløse nettverks-"kortet" og PC-en har fungert etter dette. Ser ut som en slik feilmelding kan forårsakes av mye rart, så det er ikke lett..

Endret av vegge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...