vegge Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Formaterte akkurat maskinen min og la inn WinXP Pro med SP2. Oppdaterte alt på WindowsUpdate osv. La inn drivere til hovedkort, lydkort og skjermkort. Tror PC-en fungerte en dag eller to, men så begynte jeg å få blåskjermer. Andre ganger kommer jeg bare tilbake til PC-en og så er skjermen svart. Ingenting skjer når jeg rører på musa.. Maskinen fungerte ypperlig før formateringen. Noen som klarer å tyde noe ut i fra blåskjermen? Tenkte først at det kunne være fordi det har vært så fint vær og temperaturen har økt. Jeg klokket derfor ned maskinen til standard hastighet. Det ble ikke noe bedre. *oppgitt* AMD Tbred XP2100+ EPoX 8K3A+ Alpha Pal 8045 m/ Papst 32 dB Samsung DDR 512MB 333MHz PC2700 Sapphire Radeon 9100 128MB Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) søk på di "kodene" på google.. da finner du ut mye.. hjalp veldig når jeg var plaga med blåskjerm! Edit: fant mye når jeg søkte på Driver_irql_not_less_or_equal Endret 3. april 2005 av complexity Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Prøv å se her: Mon ikke du har løsningen på dit problem her? http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-g...src=bar_sch_nam Hilsen tukols Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Brukte du SP2 før du formatérte? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Mon ikke du har løsningen på dit problem her?http://service1.symantec.com/SUPPORT/ent-g...src=bar_sch_nam Nå bruker ikke jeg Norton Antivirus lenger da. Har byttet til F-Secure Antivirus. Forøvrig har jeg et 3Com trådløst nettverkskort USB 2.0.. Skal prøve å avinstallere alle drivere og legge inn på nytt.. Brukte du SP2 før du formatérte? Nei, da hadde jeg bare SP1 installert. Men har installert akkurat det samme på den bærbare, så det skal ikke være noe galt med plata i alle fall.. Regner vel egentlig med at det må være et program eller noen drivere som fucker opp stemninga.. siden alt fungerte før formateringa mener jeg. Edit: det var tydeligvis bare driverne som fucket opp. Installerte noen nye drivere til det trådløse nettverks-"kortet" og PC-en har fungert etter dette. Ser ut som en slik feilmelding kan forårsakes av mye rart, så det er ikke lett.. Endret 14. april 2005 av vegge Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) God ide. I og med du får noe med NDIS opp, henviser det som regel til nettkort og nettkortdriverne. Hilsen tukols Endret 3. april 2005 av tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå