bluesmaster Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Nå skal jeg slutte å plage elkjøp, moderator. Jeg ble bare så utroooooooolig hissig på de... _________________ Mvh. Bluesmaster Jimi Hendrix Rest In Peace Steve Ray Vaughan Idiotiske helikopterpilot [ Denne Melding var redigert av: bluesmaster på 2002-07-03 23:17 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Que? Litt dyrt, er det det du mener? De har endelig doblet RAMen. På tide. Lenke til kommentar
bluesmaster Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Helt riktig, det er jo svindyrt! gf2!! og 5400 rpm hardisk til den summen! kunne bygget en som den selv for 8000 kr mindre (vel og merke uten programvare, men hvorfor skal du betale for det når du har bredbånd :smile: ) Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Du trenger ikke poste 3 poster om akkurat det samme... [ Denne Melding var redigert av: christt på 2002-07-03 01:56 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Dyrt?? Definitivt! Du skulle bare visst hva du kunne fått for 18000 kr. Skal ikke ramse opp hva du kan få for jeg tror de fleste her har ganske grei peiling på hva du kan få. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 bluesmaster Det var dyrt ja,men det var ikke så galt har sett verre,husk du betaler en del for programmene som følger med dem får vi jo ikke når du kjøper den,men det er en gammel teknologi som dem selger dyrt. Kjetil Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Det særeste er vel å bruke opp to PCI sloter til Firewire og LAN, eller? Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 bluesmaster: Dette er tredje post i en serie hvor du angriper Elkjøp. Jeg foreslår at du tar opp dine problemer med dem. Vi ønsker ikke at bedrifter skal "henges ut" på denne måten gjennom dette forumet - med mindre det er snakk om grove tilfeller av f.eks. brudd på kjøpsloven. Da skal slikt ligge under "webshoperfaringer". Vennligst fortsett ditt korstog mot Elkjøp et annet sted. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg