Fikseren Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei Jeg lurer på om det går ann å ta opp (record) fra paraboltuneren med skjermkortet? Har X800XT PE, og det følger med masse rare kabler for å koble til tuner og ting og tang Dette er vell ett veldig dumt spørsmål for folk som kan om dette Men jeg kan ingen ting om dette jeg Takker så meget for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg kjenner ikke det skjermkortet, men spesifikasjonen sier at det har video inngang. Da skal du kunne koble det til en paraboltuner, antagelig skal du bruke kompositt video. Og så trenger du et program som kan ta opp. Jeg aner ikke hva som finnes av gratis muligheter, har selv kun brukt Pinnacle Studio. TV kort er ikke nødvendig i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Takker Bra noen vet litt da Skal prøve å laste ned Pinacle studio Takker igjen for at du svarte Tenkte jeg kanskje måtte kjøpe PCI TV-Kort Men de pengene sparte jeg meg for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå