_coldfusion_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har 3 vifter i kabinettet + en i psu. Den ene nede i front suger inn luft, en i siden som suger inn, og en bak som suger ut varm luft fra cpu. Er det noen bedre måte å plassere viftene. Jeg har nå en temp på 40 grader i kabinettet... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sett to i front som suger inn luft, og sett den i bakenden til å blåse inn mot CPU (hvis mulig, regner med at det er mulig) Funker fett for meg, kabinetttemp: 27*C CPUtemp: 45*C Har en 92mm vifte i front (i et 80mm hull) og den går nå på laveste turtall, og har en i siden (80mm) og en bak (80mm) alle blåser inn i kabinettet, og er veldig fornøyd med dette. Kabinetttemp på 40*C er jo_altfor_høyt, at du tørr å bruke maskinen! Men seriøst, Intel anbefaler en MAXtemp på 38*C i kabinettet. Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Takk!! Har gjort prøvd det nå. Med en 80mm i front, en i siden, og en bak. Alle blåser inn luft. Gikk ned til 34 grader system, 45 cpu, og 32 over harddiskene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Flyttes fra Kabinetter til Kjøling - Luft. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Takk!! Har gjort prøvd det nå.Med en 80mm i front, en i siden, og en bak. Alle blåser inn luft. Gikk ned til 34 grader system, 45 cpu, og 32 over harddiskene. Ikke noe problem. Bra at du fikk ned temp. så drastisk, du får lengre levetid på komponentene nå Lenke til kommentar
Winze Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har 2 80mm vifter i front som suger inn luft, 1 80mm på siden som suger inn, en 80mm i topp som suger ut og en 92mm bak som suger ut + at psu'en min suger ut. Kabinettet holder en temp på 20-25 grader og cpu 48 grader Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 2 som suger ut ved cpu / skjermkort 1 inn forran og 2 inn på siden. Luften går i en fin strøm og i og med at varm luft går opp så har jeg "ut-viftene" oppe i kabiennet og inn lavt.=) 26 c* i datan nå. 20 på rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå